TIL SALGS: NES, SNES, PS1 samt ett XBOX1-spill.

#1
SEGA MASTER SYSTEM:
------------------------------------
Castle of Illusion starring Mickey Mouse.

ATARI LYNX:
-------------------
Paperboy, Toki, Hydra og Rampage.

SNES:
---------
Spiderman (Arcade's Revenge), Ardy Lightfoot, The Mask, Tiny Toon Wild & Wacky Sports, Super SWIW, Lagoon samt Bubsy.

PS1:
-------
Discworld Noir, Medievil, Medievil 2 samt Street Fighter Alpha 2 (*).

(*) Coveret til SFA2 er brestet og CD-platen er litt småripete, men spillet fungerer helt utmerket uten lesefeil av noe slag.

XBOX:
---------
Dead or Alive: Xtreme Beach Volleyball

------------------
OBS! Ingen av NES- eller SNES-spillene har eske e.l., kun kassett.

Selger spillene enkeltvis for 50,- stk + frakt.
Ved kjøp av flere spill for én og samme forsending, gir jeg økende rabatt etter hvor mange spill du ønsker å kjøpe. "Det skal lønne seg å handle hos meg™"

Målet mitt med å selge disse spillene er ikke først og fremst for pengenes skyld, men for at jeg ønsker at noen skal kunne ha glede ut av de fremfor at de ender sine dager på bossforbrenningsanlegget. (-__-; )
 

Novastrum

Feminist-elitist
#2
Jeg er interessert i Gremlins 2, Duck Tales, Mr. Gimmick, Snake Rattle 'n Roll. Er også interessert i Super Gameboy. Gi en samlet pris du synes er fornuftig :)
 

ganon

The Boshy
#3
hei, jeg vil gjerne ha mr. gimmick, SnakeRattle 'n Roll, Little Samson og Adventures in the Magic Kingdom. Fint om du sender meg et tilbud på pm :) Holder til i drammen om det hjelper på frakt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Det som måtte bli til overs blir kastet.
(...)
Målet mitt med å selge disse spillene er ikke først og fremst for pengenes skyld, men for at jeg ønsker at noen skal kunne ha glede ut av de fremfor at de ender sine dager på bossforbrenningsanlegget. (-__-; )
Da må det vel finnes en bedre løsning enn å kaste dem som blir igjen? Tilby å gi bort det som blir igjen på Finn eller noe?
 
#8
er ikke super gameboy solgt så er jeg intressert og.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#9
Er interessert i alle NES-spillene, inkl. zapper og game genie (m/kodebok)
Name a price på PM, jeg kan ta porto da det sannsynligvis blir en stor pakke. :)