Timesplitters 4: Cat racing underground

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Free radical designs har lastet opp tre konsept bilder på heimesiden sin under en tabben timesplitters 4

Terje

mostly harmless
Jah! Dette har jeg ventet på en stund. Regnet med at det ville komme før eller siden, men godt å høre at det er på vei. :)

CyberK

Finner ikke på noe.
Synd at all konseptarten i grunn ser ut som om tegneren deres lagde noen greier en kveld de røyka noe snurrig, og så bestemte de seg for å poste det. TS4 er nok på vei, men jeg tror det blir noen år til vi får besudle det med våre skitne gamerhender. Gidder ikke bli spent før jeg får se screenshots.

Kilik

Lokal moderator
1up melder nå at skakkjørte Free Radical Design har blitt kjøpt opp av tyske Crytek.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wohoo! Gode nyheter. Håper det kommer noe mer Timesplitters-aktig fra den kanten etterhvert, det holder med lissom-realistiske sci-fi-militærepos nå. :D

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Kjør på, kjør på. Motorsager ut av suspen og aper med railguns!

D

Deleted member 91

Gjest
Dere poster som om ikke det eneste spillet de kommer til å mekke nå er Haze 2 i CryEngine..

Lodin

Der Waaaah
Eller kanskje de slipper å ha Sony pustende ned i nakken så de slipper å lage spill per komite?

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Var det ikke Free Radical som hadde ansvaret for det nye Battlefront-spillet som virket meget bra? Kanskje det er fortsatt håp for at vi får spille som Dark Kenobi!