Timesplitters3:Future perfect

testa denne og må si jeg gleder meg...men så digga jeg di andre også da.
grafikken/framerate/lyd er flott men demoen var litt kort med kun 3 våpen bla sniper rifle.Mye bra spill som kommer i mars gitt.......

Jeg spilte en demo på PS2 for en liten stund siden. Da var den med i official UK PS2 magazine. Spillet virker i hvert fall veldig lovende på grunn av den fine flyten, som Xbox.best var innepå. Det kommer ut den 18. mars på alle konsollene.

Faen, så jeg gleder meg.

Nå har ikke jeg spilt toeren så veldig mye (Har ikke spilt story moden for eksempel), men jeg la ikke merke til noe spesielt nytt i demoen. Det aller første jeg la merke til er den samme herlige flyten i spillet med en enkel og håndterbar styremåte, akkurat slik som i Timesplitters 2, bare med litt bedre grafikk. Story moden på demoen var kun å bevege seg fra A til B, trykke på noen knapper og så skyte litt folk. Altså, et helt vanlig FPS. Men det er jo ikke i singleplayer Timesplitters har sin styrke. For, som dere helt sikkert vet, blir det jo online med opptil 16 spillere samtidig. Så konklusjonen blir nok at det foreløpig ser ut som Timesplitters 2 + online play + litt flere challanges, grafikkoppdateringer og litt andre småting. Men hey, det trenger ikke nødvendigvis være negativt, for Timesplitters 2 var et veldig underholdende spill. Jeg kommer i hvert fall til å skaffe meg det, slik at jeg endelig for brukt den nettverksadapteren litt.

Noen som har anskaffet seg spillet?

Arrr. Det har ikke kommet ut. Jeg så det på komplett.no, og gikkut ifra at man kunne bestille det. Men det var bare forhåndsbestilling.

Det har altså IKKE kommet ut.

Hurra... Husker enda mange av de fine kveldene med apenedslaktning/fritering i 4player-spliscreen... TS2 er en perle blant de mange FPS'ene der ute... så TS3 må bare bli snacks!
Håper dog' at de har litt mer interisant story... med litt mer cut-scenens slik at du får en bedre SP opplevelse, men er helt enig i at MP'en er TS sitt sterke punkt... håper bare jeg får til online til PS2'en snart... hadde vært tøft å ha TS3 til PC da... jaja... lov å drømnme

Gah. Jeg husker tidlig i 8. Klasse da meg, Baronen, Hurrycane og noen andre pleide å spille TS2 hjemme hos Baronen og projektoren hans. :forelsket:

D

Deleted member 91

Gjest
Så sletta det jævla brødhuet Kimmy profilen min mednesten 80% fullført. JEG TILGIR DEG ALDRI, KIMMY!

Penger er satt av til TimeSplitters 3. :julenissen:

Ja, fy faen. Var det ikke slikt at han lekte att han spilte ett eller annet og bare hamret løs på kontrollen?

Det kunne du lese i det emnet som allerede omhandler det!

FETT!

:trollmann:

Virus på hjemmelaget bane er ekstremt intenst :tommelopp:

Oppskrift:
Lag en ekstremt stor bane
Slå av alle lysene (på banen), og still ned lysstyrken på TV-en
Velg Virus, og spill sammen med 8 (eller mer) av de mest nervøse vennene dine

Have fun