Tittelen under avataren

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Etter ein del observering trudde eg å ha fatta systemet:
0-49 innlegg: "Ny"
50-99 innlegg: "Litt interessert"
100-499 innlegg: "Interessert"
500-999 innlegg: "Veldig interessert"
1000- innlegg: Eigenkomponert

Så ser eg plutseleg at mange med mykje mindre enn 1000 innlegg har sin eigen tittel, samstundes som Eivind2k er "Veldig interessert" sjølv om han har skrive langt over 1000 innlegg.

Har eg misforstått? Er det ein hemmeleg knapp der ein kan få sin eigen tittel? Burde eg ha lese meg til dette på eiga hand? Kvifor er hjelpetekstane på engelsk, slik at eg ikkje gidd å lesa dei? Kvifor er det så kjedelege fargar på forumet?
 
#4
For en liten stund siden kunne alle redigere titlene sine hvis de hadde over ett innlegg, men sånn er det ikke nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Før i tiden kunne man endre tittel mye tidligere. Så derfor.
 
#7
Jeg ble tildelt en tittel som var homo, av planni (planni er ganske homo) men, selvironisk som jeg er, fikk jeg endret den etter å sexe Sancti (som ikke er homo).

Hvis man er et "kjent" medlem, tror jeg ikke det er vanskelig å få admin eller forumsjef til å endre tittel.
 

Sancti

Terrorkatt
#9
Man trenger ikke sexe ... hvis du føler at du virkelig trenger å bytte er det bare å spørre pent via PM. <:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Å sette inn penger på den offisielle SG-kontoen©®™ hjelper jo også... BARE SÅ DU VET DET!

*hintwinknudge*;););)
 
#11
Nudge, nudge eh? Know what I'm saying eh mate?


Tirsdag, 19:55, NRK, se på.
 
#13
Opprinnelig skrevet av Sancti@13.02.2005, 21.41
Man trenger ikke sexe ...  hvis du føler at du virkelig trenger å bytte er det bare å spørre pent via PM. <:
177222​

But .. but ... YOU SAID! :ehm...:


=D
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#17
Dere, dere... La oss begrave stridsøksen og fundere over ett av livets virkelig store spørsmål:

<Revan> hvorfor betale 5 kr for en brukt halvfull melk, når du kan få en ny full melk for 10 kr?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.