To(tre) spørsmål om Tekken 4

Åja :p

Forresten, tilbake til der vi startet... jeg mestrer d+4:2:1_1+2 nå tror jeg.. men noen ganger skader den siste finishen bare 8 eller 10, slik som den gjør på d+1,4,2:1_1+2
Noen som vet hvorfor :grine: ?

Forklaringen er ganske grei egentlig..:
d+4:2:1 - det siste treffet gir 8 skade
d+4:2:1+2 - det kommer blått lys, og gir 10 i skade.

Dette er ikke riktig.

Dersom man ser på demoen, kan man tydelig se at den siste "delen" gjør 22 (eller noe i nærheten) skade. Og det er når man trykker bare 1. Til sammen utgjør d+4:2:1 53 damage.

Hele poenget er at fordi d+1,4,2:1_1+2 er lettere, gjør også slutten mindre skade, henholdsvis 8 eller 10. Men noen ganger får jeg dette på førstenevnte kombo også. Og den skal skade mer.

EagleJin

Bear Necessity
Det kommer helt an på hvor nære du står motstanderen + counter/non-counter. Samme forskjellen ser du på deathfist.

Jaok, det er i hvert fall ikke counter det går på, vet jeg. På practise har jeg aldri brukt counter når jeg har praktisert :)P).
Da må det nesten ha med å gjøre at d+4 er clean eller ikke... slik at han detter totalt eller bare får vippa opp foten... og jeg tror clean hit resulterer i mindre damage på :1_1+2.

EagleJin

Bear Necessity
Om du tripper'n får du airjuggle, og da skader hvert nytt slag i jugglen mindre enn vanlig. Kan det stemme med din situasjon?

Kaos med så mage aldere!

Blir ikke jin 40? han må jo bli det? hehehehehe, husk at dette ikke r den virkelige verden da! Det med jin, kazuya, heihachi er jo også ganske sykt! for ikke å snakke om jinpachi!