Tokyo Game Show 2005

Masse aa glede seg til ser jeg. Spesielt ser jeg fram til spillbar PS3 og Revolution info. Men Metal Gear Solid 4 er ogsaa temmelig hoyt oppe paa lista ja :D

Er det denne helgen messa er ?

Noen som veit når han Nintendo sjefen har sin "keynote"?
Håper det blir fredag.

Leste forresten en blog på dagbladet tror jeg om at ign.com hadde updated sin Q&A og sagt at Nintendo Revolution og dens kontroller vil bli avdekket på TGS.

Jepp, IGN insisterer på at kontrollen vil bli vist.

Opprinnelig skrevet av IGN
Q: Will the Revolution controller come up?

A: Yes.
http://cube.ign.com/articles/650/650737p1.html

Og keynoten vil holdes på fredag, men det kan du forsåvidt lese mer om i den faqen jeg linket til. ;) Noen som vet hvordan Japan ligger i forhold til Norge? Sånn tidsmessig, altså.

Redigert: Kan det stemme at Japan ligger ca. 7 timer foran Norge?

Satoru Iwata skulle vel "tale" rundt 11-tiden i japan om jeg husker riktig, og da er vel klokken 04.00 her i norge; altså natt til fredag.

CyberK

Finner ikke på noe.
Hva er det for noe? Big Boss er leker deilig en siste gang? Men det det ser ut som Otacon har blitt barskere.

Big Boss mistet det andre øyet, så det er nok ikke han. Ligner heller ikke på Snake, siden ansiktstrekkende er helt annerledes. Vi får bare vente til TGS...

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, kanskje det er Revelover Ocelot i en ny stil eller no :p Men det kan jo være Snake, men vi får nok bare vente og se. Jeg liker egentlig ikke at Big Boss ska være med i spillet i det hele tatt, siden han egentlig er død, siden Solid Snake dreepte han en gang, men man vet jo aldri, dette er jo trossalt MGS universet det snakk om her hehe.

Grey Fox døde jo også, så logikken med å dø i MGS er nok ikke-eksisterende. Er ikke helt solgt ennå- venter til TGS før jeg er sikker på at det er ekte.

EDIT: Etter å ha studert bildet litt nøye, tror jeg at det kommer til å være med CQC i MGS4. Kniven til "Snake" er spesielt laget for CQC (den har en liten hake ved skaftet).

Opprinnelig skrevet av Shigsy+14.09.2005, 13.14-->
Jepp, IGN insisterer på at kontrollen vil bli vist.

<!--QuoteBegin-IGN
Q: Will the Revolution controller come up?

A: Yes.
http://cube.ign.com/articles/650/650737p1.html

Og keynoten vil holdes på fredag, men det kan du forsåvidt lese mer om i den faqen jeg linket til. ;) Noen som vet hvordan Japan ligger i forhold til Norge? Sånn tidsmessig, altså.

Redigert: Kan det stemme at Japan ligger ca. 7 timer foran Norge?
261214​
[/b]
Frem til fredag morgen, altså. Iwatas tale til spillfolket begynner klokken 11.00 japansk tid, klokken 03.00 hjemme i Norge.

Er det noen som skal sove da?
Vet ikke om e skal ligge å vente.

Lodin

Der Waaaah

Shit, det der er jo lille Metal Gear fra Snatcher! Kan bare bety at spillet fåregår ganske langt ut i framtiden og kisen på bildene er Rayden. =D

EDIT:

Kilik

Lokal moderator
Litt pre-TGS nytt:

Baten Kaitos II til Gamcube
Kommer allerede i desember i Japan.

Xenosaga Episode III: Also Sprach Zarathustra
Til PS2. Igjen er Namco så pretensiøse at de siterer Nietzsche i tittelen...

Flere nye titler som vises:

PlayStation 3:
Way of the Samurai 3 (tentative title), Spike, 2007
Derby Stallion (tentative title), Enterbrain, TBA
RPG (tentative title), Success, TBA
Hitsuji Mura (tentative title), Success, TBA
Project Psychic (tentative title), Taito, TBA
Super Robot Series (tentative title), Banpresto, TBA

Xbox 360:
Bomberman: Act: Zero, Hudson, Spring 2006
Senko no Ronde (tentative title), G.Rev, 2006
Marine action game (tentative title), Success, 2006
360 Mahjong (tentative title), Success, 2006
Way of the Samurai Online (tentative title), Spike, Winter 2006
The Conveni X, Hamster, TBA

Kan legge til at MS skal holde en konferanse i morgen der releasedatoen for Xbox 360 og nye spill blir annonsert.

Lodin

Der Waaaah
Otacon: I wanna ask you... Do you think an utterly bad-ass piece of facial hair can bloom even on a battlefield?

Snake: Yeah...I do. I think at any time, any place... a guy can grow an awesome mustache.
But... if you do grow one, you have to be able to groom it...

Disse posta ennå? Liker trynet til Dante på side to.

Jeg håper virkelig ikke det blir det sånn snake ser ut... Hadde venta meg at han forandra en del på utseende, men dette. Likte det ikke i det heletatt. Snake skal se hard ut. Som på tegningene. Otacon var konge da. Ser ut som det er noen år fram i tid igjen. Snake har jo blitt gammel. Hadde håpa at historien var litt mer rett etter 2'ern. Å det virka det jo som også på det bildet som kom for en stund siden hvor alle står så fint ved siden av hverandre...

Men. In Hideo we trust.