Tokyo Game Show 2005

dette virker skummelt Nintendo. Ikke for aa vaere negativ, men dette kan ende opp med aa slaa hardt tilbake mot dem.
Personlig synes jeg ideen virker ganske kul, og den vil uten tvil bringe mange nye inovasjoner innen spillbransjen, men om denne ideen lykkes paa verdensbasis maa jeg si me usikker til...

Dere er modig Nintendo. Det skal ingen ta fra dem :)

EDIT:

Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots trailer ligger naa ute paa Gametrailers!!!

laster ned naa...

Lodin

Der Waaaah
...
Det der er kanskje bare det...

Jeg er målløs, hva i helvete er det der for no?
Er nok som han IGN duden sier. Man forstår ikke konseptet før man ser det i bruk.

EDIT: Holy Shit, MGS4 er en FPS!

Opprinnelig skrevet av Mongis+16.09.2005, 10.50-->
<!--QuoteBegin-ShoDan
@16.09.2005, 10.37
Gran Turismo 5 video
261810​
Hvorfor står det GT4 i filnavnet? Uansett, laster i hvert fall ned as we speak. :)
261812​
[/b]
ja, det lurte jeg ogsaa paa... fant linken paa en annen forum side.

Fin fin film :) Vanskelig aa bli imponert over bilspill lengre. dem ser alle saa bra ut :p

Jeg må si jeg sitter igjen med en veldig positiv følelse når det gjelder revulotion delen. Hvis det funker som jeg prøver forestille meg.. og som det blir gitt uttrykk for. Og dem kommer ut med noen ordentlig høyproduksjons spill som tar dette i bruk.. og ikke masse små spill som vi så på DSen til og begynne med.

Veldig stilig konsoll også, uten tvil den som vil se finest ut ved siden av plasmaen:) Spesielt etter å ha sett den i hvitt.

Opprinnelig skrevet av Griever@16.09.2005, 02.24
Jeg håper virkelig ikke det blir det sånn snake ser ut... Hadde venta meg at han forandra en del på utseende, men dette. Likte det ikke i det heletatt. Snake skal se hard ut. Som på tegningene. Otacon var konge da. Ser ut som det er noen år fram i tid igjen. Snake har jo blitt gammel. Hadde håpa at historien var litt mer rett etter 2'ern. Å det virka det jo som også på det bildet som kom for en stund siden hvor alle står så fint ved siden av hverandre...

Men. In Hideo we trust.
261760​
Har sett traileren. Bortsett fra den "In Hideo we trust" delen bøyer jeg meg i støvet og tar tilbake alt jeg har sagt. Hideo Kojima er et geni. "This is no FPS, This is MGS".

Jeg begynte nesten å gråte.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, la merke til noe i denne traileren, kanskje det er tegn til Foxdie viruset, hvi ser i traileren, når han setter den sprøyte greia på seg selv. Etter og ha fått ett illebefinnende eller no greier. Siden Solid Snake også ska være infisert av det viruset, hvis jeg ikke tar helt feil. Mener og huske at han også at han var infisert av det.

Og det med at Snake ser betydeligere eldre ut en han gjorde sist, kan jo være på grunn av den raske aldrings prossen som dem har, med tanke på at Solidus så, så gammel ut i MGS2:SOL.

Uansett, spillet ser bra ut :)

oma

Village Drunk
fuck sake, hva driver nintendo med? ohh nyskapende, joda, mem man tar ikke is på pizzaen! og hvordan skal man kunne spille goldeneye 64 med den kontrollen der?

edit: jeg vet jeg kommer med meningsfulle innlegg...

Opprinnelig skrevet av oma@16.09.2005, 17.12
fuck sake, hva driver nintendo med? ohh nyskapende, joda, mem man tar ikke is på pizzaen! og hvordan skal man kunne spille goldeneye 64 med den kontrollen der?

edit: jeg vet jeg kommer med meningsfulle innlegg...
261912​
Det er derfor man har slot til GC-kontrolleren. Revolution-kontrolleren passer til Revo-spill, NES-spill og kanskje SNES-spill, mens man bruker GC-kontrolleren til GC- og N64-spill.

Jeg må si at jeg virkelig gleder meg til Revolution. De mulighetene som følger med er til å få frysninger av. Skrekk spill hvor man går rundt med lommelykt i mørket, creepy, spille Soul Calibur blir nok utrolig morsomt.

Det eneste som kan være negativt er knappene, er ikke begeistret over plasseringene, men det kan godt hende det funker bra. Er det satt en nærmere utgivelses dato enn 2006?

Oy! Mente 2006.

Sensommer 2006 er jo et helt år unna, vet du hvor den slippes da? Jeg har ikke fulgt så godt med på neste generasjons konsoller, så jeg må bare spørre.

Kilik

Lokal moderator
Antar den kommer ut sommeren 2006 i Japan og til høsten 2006 i USA og Europa.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gjett hva jeg skal ønske meg til jul om et år. :D