Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
D

Doctor Downs

Gjest
#4
Glem ikke delen om "motion" og "movement", Yeti. Tidligere Splinter Cell har i grunn vært gode der, så vi får satse på at dette også blir det. Men ja, det var sinnssykt pent. Skremmende realistisk...? Tja, hvis noen på forumet ikke får sove på kvelden på utgivelsesdatoen får vi bare starte en voice chat på Live og prate sammen om det. Ah, jeg elsker Xbox 360 :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
"Uncanny valley" handler om at noe er så perfekt og ideelt at du ser at det ikke kan være ekte, fordi tingene som ikke ser ekte ut stikker seg så ut. Det er hva jeg snakker om. De greiene der er så skarpt definert og høyt detaljert at det ser falskere ut enn om de hadde brukt de gamle modellene.
Minner meg om levende voksdukker. Brr. :(
 
#7
"Uncanny valley" handler om at noe er så perfekt og ideelt at du ser at det ikke kan være ekte, fordi tingene som ikke ser ekte ut stikker seg så ut. Det er hva jeg snakker om. De greiene der er så skarpt definert og høyt detaljert at det ser falskere ut enn om de hadde brukt de gamle modellene.
Minner meg om levende voksdukker. Brr. :(
[/b]

Har flere ganger tenkt det samme. Man er veldig opptatt av fin grafikk om dagen, men grafikken er så detaljert på flere områder at det rett å slett ser for dumt ut. Bare se på Perfect Dark Zero. Nå er jo stilen i dette spillet gankse så spesiell, men man kan ikke unngå å legge merke til alt er gjennomvått av nymotens design som bump-mapping, plastikkhud osv.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
Vil våge å påstå at GRAW er det mest realistiske spillet jeg har grafikkmessig. Rent bortsett fra at Mexico By er stygg og slitt nesten uansett hvor man går, så ser det hele veldig riktig ut. Ikke pixel perfect ned til minste asfaltgrusstein, men overall veldig realistisk. Også samtidig så fantastisk pent :)
 
#9
Endelig et Splinter Cell spill som ser ut til å kunne bli virkelig intressant. Etter 3 nokså like spill er innovasjon og en helt ny vri på det tradisjonelle agent spillet noe som jeg tror kan løfte Splinter Cell serien til nye høyder. Det ser ut som om Sam Fisher er med på å bryte seg ut av fengsel på et par av screenshotene også? :kul:

Jeg lever i håpet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Vedder imot. En paragraf derimot, is pushing it.

SC: DA ser ... helt okay ut. Spiller Chaos Theory nå, og det er schvinefett, men mest pga. alle gadgetsene og spionfølelsen. Vet ikke om jeg condoner denne nye retningen, ettersom kreativiteten ikke er helt banebrytende uansett.
 

Kilik

Lokal moderator
#13
Double Agent kommer samtidig ut på X360, GC, PS2, PC og Xbox med de tekniske begrensninger det innebærer. Det sier vel det meste om hvorfor man ikke får skikkelig "next-gen"-følelse av spillet...
 
#14
jeg vedder på at grafikken blir hemmet til 360'en fordi de jobber med de andre versjonene samtidig.
det er alltid de ekslusive spillene som blir best, eller de som kommer ett halvt år etter pga "oppussing" (burnout, BF2:MC)

Blir sikker veldig morsomt men det blir bare battlefield 2 modern combat på meg de neste månedene.
 
#15
Double Agent kommer samtidig ut på X360, GC, PS2, PC og Xbox med de tekniske begrensninger det innebærer. Det sier vel det meste om hvorfor man ikke får skikkelig "next-gen"-følelse av spillet...
[/b]
Var ikke dette bortimot tilfelle med både Pandora Tomorrow og Chaos Theory? At det kom tilnærmet samtidig på Xbox, PS2 og Gamecube? Likevel synes jeg at de spillene representerer noe av det ypperste på Xboxen grafikkmessig. Tror derfor at Double Agent kan imponere likevel.
 
#16
tror ikke det lir det ypperste av 360 grafikk, men ikke dårlig heller.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#17
<div class='quotemain'>
Double Agent kommer samtidig ut på X360, GC, PS2, PC og Xbox med de tekniske begrensninger det innebærer. Det sier vel det meste om hvorfor man ikke får skikkelig "next-gen"-følelse av spillet...
[/b]
Var ikke dette bortimot tilfelle med både Pandora Tomorrow og Chaos Theory? At det kom tilnærmet samtidig på Xbox, PS2 og Gamecube? Likevel synes jeg at de spillene representerer noe av det ypperste på Xboxen grafikkmessig. Tror derfor at Double Agent kan imponere likevel.
[/b][/quote]
De er dritpene spill, men det er en viss forskjell på å gi ut samme spill til Gamecube og Xbox 360, og å gi det ut på tre samme-generasjons konsoller.
 
#18
<div class='quotemain'>
Double Agent kommer samtidig ut på X360, GC, PS2, PC og Xbox med de tekniske begrensninger det innebærer. Det sier vel det meste om hvorfor man ikke får skikkelig "next-gen"-følelse av spillet...
[/b]
Var ikke dette bortimot tilfelle med både Pandora Tomorrow og Chaos Theory? At det kom tilnærmet samtidig på Xbox, PS2 og Gamecube? Likevel synes jeg at de spillene representerer noe av det ypperste på Xboxen grafikkmessig. Tror derfor at Double Agent kan imponere likevel.
[/b][/quote]


Det var Ubisoft Shanghai som jobbet med Pandora Tomorrow og Ubisoft Montreal som jobbet med Chaos Theroy.

Det er forsovet slikt med Double Agent også. Ubisoft Montreal lager 360 og Pc versjonen, mens Ubisoft Shanghai lager xbox, ps2, gc, psp, ds versjonene.