[Multi] Tomb Raider

#21
Har også fullført dette nå, 92% på "hard". De siste 8% er ting man skal brenne/skyte/stable/gnukke ræva mot, som ikke er merket på kartet og man får nesten ingenting for, så fuck it.
Angående kritikken om at man meier ned hærer på egenhånd lett som bare det, så er det vel hva man gjør det til. Jeg brukte kun bue gjennom hele spillet, og da beholdt jeg følelsen av å være i konstant fare når jeg ble oppdaget. Selv om jeg sjelden var det siden Lara er en kulesvamp uten like.
Utenom det så var spillet veldig bra, kontrollen satt som et skudd for det meste, og det å fyre av pil etter pil i hue på slemminger, eller stikke en pil i kneet dems, er en godfølelse jeg fikk sist fra resi 4.
Har ikke testet multiplayer ennå så tilbakemeldinger på det kommer.
 
#22
"Hei. Lara, ikke sant? Sitt ned, sitt ned. Wow, så mange hårstrå du har. Og den huden! Bruker du en slags mineral foundation? Gjørme, sier du? Du ser helt strålende ut! Så, fortell litt om deg selv, Lara. Hva har du gjort i det siste? Nei, ikke si det; la meg gjette. Du er i ferd med å planlegge høsten, hvor du har planer om å studere sos..hva, ikke det? Ok, så fortell meg da." Og som hun fortalte! Øde øy, hemmelig kult, andre verdenskrig, Japan, samuraier og Michelle Rodriguez bare litt etniskere.

Dette var mitt første møte med Lara Croft. Raider av tomber. Ble aldri hekta på serien på PS, og da jeg ble gammel nok til at jenter ble interessant, fantes det allerede bedre alternativer. Så jeg gikk til dette med et åpent sinn. Det første som slo meg var Uncharted! Og siden jeg klarte å kose meg med Uncharted som spillmatisk film, var også dette greie saker. Man blir holdt rimelig hardt i hånda gjennom hele ferden, men det er vel også poenget med sjangeren. Set piecene var veldig forutsigbare, men det er bra laget. Historien er helt på det jevne, uten å engasjere. Det jeg engasjerte meg mest i, var å irritere meg over sutringa til Lara, som var et halvhjertet forsøk på å skape dybde og konflikt. Jeg skjønner poenget med å fremstille Lara som en ung og sårbar kvinne, meeeen hvorfor ikke gjøre dette til en del av gameplayet? Dette spillet kunne blitt kult om de tonet ned drepinga og tonet opp MGS3inga.

Hvordan bytter jeg nick? takkplz