Toney Hawk American Wasteland. Fy fy...

Ja, jeg kjøpte spillet idag og synes Toney Hawk får se til å skjerpe seg. Jeg har vær fan siden jeg spilte to'ern. Jeg likte to'ern, og 3'ern, og 4'ern, og underground. Hata underground to og kansje THAW(Må få testet det litt mere). Poenget er å skate, ikke å drive å gjøre masse dritt, det gjør man på GTA spillene. Jeg håper at TH spillet til DS blir mye bedre. Jaja, jeg kan ikke gjøre en eneste ting >_<

er det virkelig SÅ dårlig?
skal nok kjøpe det alikevel jah ;)

Forstår ikke helt hvorfor du synes det om det nye spillet. Det nye er temmelig bra, man slipper alt tullet og ekstra bullshittet. Men ellers har de gått tilbake til røttene og endt opp med et spill som er mye bedre enn THUG spillene.

That's just my opinion.

PFT! Tony Hawk har vært dritt siden THPS3 spør du meg. Da var ting litt mer skillbasert, nå har man faen meg all slags daffe triks til å hjelpe seg med. Joda, kanskje det er litt mer varierte oppdrag, men hvem faen bryr seg når man løser dem like lett som en fjert?
Edit: Det heter forresten Tony Hawk, ikke Toney Hawk, som forøvrig høres ut som en jævla emo.

Sorry, fikk testa spillet mer og synes det er det beste, men enig med monty, de har laget alt for mye tull som gjør det enklere å få komoer på en million osv.

Men problemet er at jeg sitter fast (Skammer seg).

Jeg har skffet alle de 4 tagge greiene, hvordan setter jeg dem sammen?

Tony Hawk serien nådde toppen med nummer 2 på Dreamcast. Desverre klarer nok aldri Neversoft å overgå det, så deres "finest hour" er samtidig deres forbannelse.

Tony Hawk serien nådde toppen med nummer 2 på Dreamcast. Desverre klarer nok aldri Neversoft å overgå det, så deres "finest hour" er samtidig deres forbannelse.
[/b]
Må vel si meg enig i at 2'ern var det beste.

Hva som var så bra med de første spilla, var at du selv måtte finne linjer å utføre. Du måtte lete etter railer å hoppe til og fra for å kunne lage en fet kombo. Det ga deg litt utfordring. Mens i de nyere spillene er alle railer og QPer satt opp på en fin linje slik at en treåring kunne dratt av en pen linje. Det er liksom ingen glede i å følge linjene slik de er satt opp. Man skal jo kunne gjøre litt selv. Tror dere kanskje virkelige skatere har det så lett? Nei. Der er halve gleden i å oppdage gode steder å grinde eller hoppe fra. Særlig nå som vi har en hel by å boltre oss i hadde det vært viktig med gleden av å utforske og oppdage linjer.

Sorry, fikk testa spillet mer og synes det er det beste, men enig med monty, de har laget alt for mye tull som gjør det enklere å få komoer på en million osv.

Men problemet er at jeg sitter fast (Skammer seg).

Jeg har skffet alle de 4 tagge greiene, hvordan setter jeg dem sammen?
[/b]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror dere kanskje virkelige skatere har det så lett? Nei. Der er halve gleden i å oppdage gode steder å grinde eller hoppe fra. Særlig nå som vi har en hel by å boltre oss i hadde det vært viktig med gleden av å utforske og oppdage linjer.
[/b]
Ja fy faen, i virkelighetens skateverden må hver skater kanskje holde på i en hel uke før han får 100.000 poeng og bedre stats. Vet om flere skatere som jobber natt og dag for å få nok poeng til å reise til neste by.

Postet denne i DS-Nyheter emnet også, men skader nok ikke å poste den her også. Video preview av "Tony Hawk`s American Sk8land"

Tilbake til topic. Har spilt alle de andre spillene, og jeg må si jeg falt for slow-motion funksjonen som ble lagt til i THUG 2. Har ikke spillet, men har spilt det hos en kompis (Thomzz her på forumet) og det fenger enormt. Så jeg må nok ta meg sammen, kjøpe en ny PS2 kontroller (required for über combos) og deretter skaffe dette spillet.

Jupp, DS versonen ser litt digg ut^^ Falt for kartet under med enganhg^^

Men kan noen VÆRE SÅ SNILL Å HJELPE MEG? Jeg sitter helt fast.
Har skaffet de fire forskjellige tagge måtene men klarer faen meg ikke å sette dem sammen til et tagge merke.

Slow motion var litt digg, men jeg har begynt å bli lei alle de super triksene.

Hehe, takker. men vant ikke ut hvordan man satt sammen de, fant bare oppdraget før.

Jeg kjøpte spillet i går, runda det i dag... (satt mange timer)
jeg må si jeg velger å stemple dette som GO' SPILL! :tommelopp: