Tony Hawk spill

Hvem er best av er best av de 3 siste Tony Hawk spillene??

  • Tony Hawk 3

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tony Hawk 4

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tony Hawk Underground

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Personlig synes jeg Tony Hawk Underground er det klart beste ! :king:
Du kan gå rundt osv + mange tøffe oppdrag
Stem på hvem dere synes er best da!
 
#2
Vet ikke helt hvem jeg syns er best men jeg stemte på THUG mye på grunn av det som min gode venn Hurricane sa pluss at det er mye fet musikk og du kan kjøre biler hehe. man kan også få tak i baner fra THPS2 og det er litt tøft!! :thumbsup:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#3
Jeg har aldri vært noe særlig glad i Tony hawk spill, så jeg stemte ikke.

Men jeg synes jo at THUG ser mest kreativt og gjennomført ut av de tre. 4'ern har jeg inntrykk av at bare var en 3'er til, så det blir vel 3'ern og THUG, da.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@13.04.2004, 20.20
du kan kjøre biler hehe.
Akkurat det med bilene suger jo totalt da. :)

Ellers stemmer jeg på THUG. 4'ern var liksom det sinnsykt fete skatespillet, og THUG var det, bare med enda mer stæsj ogt tøffe baner.
 
#7
de blir jo bare mer og mer useriøse for hver gang, så egentlig så syns jeg at eneren er best.

Av de så er det fireren.
 
#8
Hmmm ... Jeg er mega fan av Tony Hawk spillene og har selvsagt alle av dem. Etter min mening er det Tony Hawk`s Pro Skater 2 som er det det beste i serien, ettersom det er dette jeg har hatt mest glede av og spilt mest, men syntes alle spillene etter det allikevel har klart å bringe frem ny spilleglede. Personlig syntes jeg jeg vel Tony Hawk 3 er det beste av de siste tre, men de to andre er rett bak. Det var litt stilig slik de gjorde spillet i Underground, og det tror jeg de tjente på i form av et større publikum.
 
#9
Jeg har runda meg igjennom alle TH spillene (uten å kjøpe ett enste ett, snylt ;) )
Syns at THUG er det beste hitil.
 
#10
THUG er nok best av de som er listet der. Det som trakk mest ned var kjøreoppdragene, som ikke var godt gjennomført, pluss at det var for mange av dem. Ellers var det bra med en historie og at man kunne gå rundt på brettene.
 
#12
av alle tony hawk spillene, liker jeg nok thps2
det var den første i serien jeg prøvde, så jeg har litt minner fra det spiller
Av de du nevner der, er nok thps4 den beste ja...
 
#14
Eneren og toeren på Dreamcast er av absolutt beste sort. Det var da det var et skateboard spill. I dag er det bare skateboardets svar på SSX.

Men jeg sier ikke at jeg mislikte noen av de andre... av disse var THUG best. Men jeg savner den tiden da det var MER skateboard og MINDRE kødd.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Jepp, færre triks, mindre baner, ikke online, ikke create-a-player, lite interaksjon med banene, ikke manual(!)... Those sure were the days. :shifty:
 
#16
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@17.04.2004, 00.36
Eneren og toeren på Dreamcast er av absolutt beste sort. Det var da det var et skateboard spill. I dag er det bare skateboardets svar på SSX.

Men jeg sier ikke at jeg mislikte noen av de andre... av disse var THUG best. Men jeg savner den tiden da det var MER skateboard og MINDRE kødd.
hell yeah.

Før så var det de vanlige tricksene: Kickflip, Nosegrap og sånn som gjaldt, nå er det: Superduper Backflip 2k with ollienollie turngrab som gjelder. Og det tricket finnes ikke en gang.

Tony Hawk 1 og 2 er best.
 
#17
Jeg stemte THPS3 på svakt grunnlag, siden det er det eneste av de som er listet opp som jeg har prøvd :p
 
#18
Opprinnelig skrevet av Baronen@17.04.2004, 00.24
Jepp, færre triks, mindre baner, ikke online, ikke create-a-player, lite interaksjon med banene, ikke manual(!)... Those sure were the days. :shifty:
Utenom det med manual (siden jeg er en skikkelig flatland geek), er jeg enig med LocoLennon. THPS1 og 2 var adskillig mye mer realistiske, og både "de ekstreme" og de som likte det realistisk elsket dette spillet. Det er en grunn til at det er det spillet som har solgt mest i verden.

Selv er jeg nok en av "de ekstreme" og liker derfor THUG bedre. :D
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#19
Min favoritt er THPS2, men ut i fra valgene mine på avstemningen, så valgte jeg THUG, fordi det er det mest nyskapende og varierte. 3 og 4 ble alt for like kjedelige...
 
#20
Vile stemt THPS2, fordi det er det jeg liker best, men etter en rask kikk gjennom alternativene ser det ut til å være tatt av vinden <_< .. Skal nevnes at jeg ikke har fått prøvd THUG enda..

Men av alternativene stemte jeg THPS4