Tony Hawk's Projekt 8.

#1
Jeg kjøpte meg Tony Hawk's Projekt 8 igår og har spilt det ganske mye siden igår. Men det er en del buggs og små ting som irriterer meg. Spillet lagger litt for mye. Lagger når man skal se en video bedskje, innimellom når man bare chruser rundt og når man lander fra store høyder. Og i tilleg rister det som faen når man lander fra store høyder.

Spillet har blitt en del vanskeligere enn forgjengerne. Klarer som regel bare 2/3 på vært oppdrag. (Er 3 deler på vært oppdrag nesten overaralt) Dette er ganske morsomt i og med at nå er det ikke så innmari lett å klare alle oppdragene. Jeg synes byene har ganske lik stil som American Wasteland noe jeg liker veldig godt. Liker også at man jober seg oppover på rankinglista i spillet. Har ikke orket å testet multiplayer moden, værken over Xbox Live eller Split screen.

Hva synes du om spillet?
 
#2
Hurra! Nok en sjanse for meg til å skamløst lenke til min egen omtale! :)

Her er den, slirer.

For å oppsummere, for dem som ikke gidder klikke på lenka: Det er generelt snask, og vel verd en investering om man kan tåle hakkinga og de andre små irritasjonsmomentene. Men jeg håper virkelig at Neversoft får next-gen-motoren sin til å virke skikkelig før de slipper neste spill i serien.
 
#3
Demoen er dritfet, det er alt jeg kan si. Er smooth stort sett hele tiden, grafikken er vakker, lett å styre..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Jeg prøvde spillet litt tidligere i dag fordi broren min har kjøpt det, og jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan orke å spille den lange karrieremodusen med så mye ujevnheter i frameraten som det er i spillet. Til forskjell fra enkelte tidligere spill hvor spillet var oppdelt i forskjellige baner er det nå et stort område man kan krysse uten at spillet stopper opp for å loade, og det fører mildt sagt til en masse hakking så fort det skjer litt mer enn en ting om gangen på skjermen. Det rakk jeg å bli lei av i løpet av det kvareret jeg spilte. Det er mye loading mellom menyene før man starter spillet også, så det tar en liten stund fra man slår på maskinen til man er igang med å spille. På plussiden ser det bedre ut en noen gang, alt av bevegelser er motion captured fra proffene og de har jobbet mye med å legge en personlig skatestil til hver av de lisensierte skaterne i spillet (man kan visstnok kjenne igjen de ulike skaternes måter å utføre triks på fra skatevideoer o.l., i følge han jeg kjenner som har greie på det), og hvis man først liker skatespill og takler de små men hyppige ulempene, er jo karrieremodusen ganske smart. Man starter på 200. plass eller noe sånt på verdensrankingen og skal komme seg opp til 8. plass, og for å klatre på rankingen må man tjene opp en slags experience points ved å skate rundt og bli lagt merke til, gjøre oppdrag, klare forskjellige utfordringer e.l. Etter hvert som du klarer oppdrag blir også nye deler av området åpnet opp. Sånn sett gir Project 8 mer mening enn visse andre spill i serien, hvor man skulle finne noen bokstaver og skjulte videotaper for å låse opp neste bane.
 
#5
Kjøpte dette spille på frdag, og fryktlig kjedelig er det! testa ca 1time av storyen å den er tørr som fy ingenting ved som fikk meg lysten til å forsette ..veldig skuffa, på live var det enda kjedeliger. Merket og at alle pro-skaterne som er med, skater samme stil, ser ikke noe forskjell ..motion capture in my ass Neversoft!! Etter THUG2 kom ut så har Tony Hawk's serien bare gått ned over. Tony Hawk's er ferdig for min del, siste gang jeg gidder å kjøpe et Tony Hawk's spill. Frameraten er jo også helt forferdlig
 
#6
SITAT(Houseman @ 19.11.06, 22.39) 35598
Jeg prøvde spillet litt tidligere i dag fordi broren min har kjøpt det, og jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan orke å spille den lange karrieremodusen med så mye ujevnheter i frameraten som det er i spillet. Til forskjell fra enkelte tidligere spill hvor spillet var oppdelt i forskjellige baner er det nå et stort område man kan krysse uten at spillet stopper opp for å loade, og det fører mildt sagt til en masse hakking så fort det skjer litt mer enn en ting om gangen på skjermen. Det rakk jeg å bli lei av i løpet av det kvareret jeg spilte. Det er mye loading mellom menyene før man starter spillet også, så det tar en liten stund fra man slår på maskinen til man er igang med å spille. På plussiden ser det bedre ut en noen gang, alt av bevegelser er motion captured fra proffene og de har jobbet mye med å legge en personlig skatestil til hver av de lisensierte skaterne i spillet (man kan visstnok kjenne igjen de ulike skaternes måter å utføre triks på fra skatevideoer o.l., i følge han jeg kjenner som har greie på det), og hvis man først liker skatespill og takler de små men hyppige ulempene, er jo karrieremodusen ganske smart. Man starter på 200. plass eller noe sånt på verdensrankingen og skal komme seg opp til 8. plass, og for å klatre på rankingen må man tjene opp en slags experience points ved å skate rundt og bli lagt merke til, gjøre oppdrag, klare forskjellige utfordringer e.l. Etter hvert som du klarer oppdrag blir også nye deler av området åpnet opp. Sånn sett gir Project 8 mer mening enn visse andre spill i serien, hvor man skulle finne noen bokstaver og skjulte videotaper for å låse opp neste bane.
[/b]
Sant så sant. Man starter på 200 plass og skal jobbe seg oppover. Man må komme seg på topp 8 for å være med i Projekt 8! Jeg storkoser meg med dette spillet. Kunne ha prøvd å fjerna flere bugs. Men men. Shit happens. Det du nevner på slutten om at man skal finne ordet "Skate", dra "combo linja", finne "The seecret disc(WTF, DISC? "The Secret Tape" for faen) finnes også her. På dette spilelt så er det 3 oppgaver på den og. På American skateland tror jeg det var slik at man kunne velge mellom å spille Story Mode eller Classic Mode. På AS fikk man også bedre stats som man kunne endre på i classic mode. Man fant sånne små ting. Nå er det slik at jo bedre eller mer du gjør triks , jo bedre stats for du.

Btw: Hvorfor i helvete har dem gjort Bob Burnquist svart?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Fordi han er halvt brasilianer, og dermed litt mørk i huden...?