Too Human!

#1
Som tråden sier,

Too Human til X360 ønskes kjøpt.
Nå har det gått litt tid og hatet over dette spillet har roet seg, så jeg tenkte jeg skulle prøve å få tak i det, siden jeg har lenge hatt lyst til å sette meg inn i det og danne en egen mening om det.

Om noen har det og absolutt hater det og er villig til å selge det for en billig penge så si ifra!
Vil neppe gi for mye for det, ettersom jeg kan nok få det ganske billig hvis jeg bare leter lenge nok på nettet, men jeg tenkte det var verdt å spørre her og se hva som skjer.

Takk!
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Jeg hadde en ilder som het Balder. Beit meg hver jævla dag og pissa ned huset så det lukta hel, men faen om ikke det dyret var bedre enn selv Baldurs Gate 1 eller 2. Hvis du derimot kjøper dette nytt eller brukt vil du lukte som om du eier en ilder.
Folk som innehar Too Human lukter ilder.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Kan avkrefte det Lodin hevder her. Too Human er forøvrig ikke noe storspill, men det har mange interessante ideer som er gjennomført med varierende grad av hell. Og noen skikkelig, skikkelig ræva ideer også. Har ikke lyst til å selge det, dessverre. :p
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
Nei feil! Norge kan nemlig bestille fra Play.com i pund siden vi ikke er med i EU. Og prisen er prisen, porto skal ikke legges til i totalsummen ved innførsel.
 
#10
Oi, jeg tenkte ikke over at det var andeledes fordi vi ikke er med i EU..! :O
Jeg må nok sjekke litt rundt der og se hva som skjer, tydligvis har jeg misforstått opplegget dems, siden jeg drev å kjøpte masse derifra før de innførte det euro systemet.