Top Spin [XBox]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jadda, da er det klart for det offisielle Top Spin-emnet.
Har egentlig ikke spilt dette noe spess før i kveld - det har bare ligget på disken og gjort heller liten nytte for seg.
Men da jeg ble steike sjuk i dag og ikke orket noe annet enn å ligge i senga, fant jeg det frem på impuls, startet en karriere og ble skikkelig hekta.
Mitt foreløpige inntrykk er at dette er umåtelig godt håndverk - kontrollen er tightere enn en tolvåring, animasjonene flyter glattere enn polsk øl ned en tørst strupe og detaljene er så forseggjorte at jeg ikke klarer å komme på en eneste ting jeg synes kunne forbedres.
Uansett - en ting jeg er litt interessert i er hvordan folk har valgt å bygge opp avataren sin. Hvilke masteries har dere? Hvilke skills?
Selv har jeg så langt 2 i serve og volley samt 3 i forehand og backhand - planen er å få 4 i fore- og backhand.
Skills husker jeg ikke helt, skal sjekke neste gang jeg fyrer opp boksen.

Nuvel. Noen gode taktikker for figurbygging? Kan noen si hvordan spillet er online, ettersom jeg har moddet kassa og får derfor ikke spilt på Live?

Jeg burde egentlig hatt dette spillet, jeg bød 10 kroner mer på det enn Bazooka Tooth, men la oss legge det bak oss, Jani. (Eller, dere har sikkert lagt det bak dere. Det er bare jeg som furter.) Men, nok om det.

Jeg skulle veldig gjerne hatt Top Spin til Xbox, ja. Har spilt det en del hos fetteren min, og som alle (stopp meg her hvis du vil) vet er tennisspill flerspill på sitt beste. Jeg har i den virkelige verden (hah, forum-ordspill) liten interesse for tennis, men likevel. Tennis var faktisk det første tvspill, og når vi idag kan høste frukter av strålende tennisspill som Top Spin, burde alle og enhver gjøre det.
Forresten, Yetipants: Lurt å velge 'technician', da kan du dra på med top spin (b-knappen) støtt og stadig. Dette er rimelig feigt, men det er nå i hvert fall en måte å vinne på.

Opprinnelig skrevet av Buku@27.04.2004, 08.24
Jeg burde egentlig hatt dette spillet, jeg bød 10 kroner mer på det enn Bazooka Tooth, men la oss legge det bak oss, Jani. (Eller, dere har sikkert lagt det bak dere. Det er bare jeg som furter.) Men, nok om det.
:D

Top Spin er helt klart tidenes tennisspill, ja.. Ingen tvil!
Jeg har ikke spilt på lenge (ja, jeg har det selv om det er solgt ;)), men jeg har 2 i serve, 4 i forehand og backhand.. (om jeg ikke husker feil..)

Det jeg liker ved Top Spin, er vanskelighetsgraden. Det er liksom ikke som i andre tennisspill, hvor det bare er å treffe ballen, så vinner du. Her er det skills som teller, og du må slå rett sted, ellers er det 15 poeng mot deg.

Skulle gjerne skrevet litt mer om dette fantastiske spillet, men må gå med aviser :eek:

To spin er et glitrende tennis spill, med meget bra kontroller, meget god grafikk og en bra online-spilling (har jeg hørt...). Lyden er også ganske bra, men det er vel det punktet av spillet som kunne vært litt bedre,

Anngående avataren din, så er det litt tåpelig i mine øyne, her kan man makse ut 3 av 4 ting, noe som er altfor mye. Burde heller kuttet ned på stjerner man kan få, og career-mode er ikke så veldig spennende hele tiden. Muligheter for å save i en turnering er også noe jeg savner, da det ikke alltid er tid til å spille 3-4 kamper når man først skal spille litt.

Som Jani nevner, taktikk i spillet er ganske viktig. Hele tiden må man bruke forskjellige slag (mot de beste) for å gjøre det vanskelig for de, samtidig som man må passe på å ikke drite seg ut, noe som er ganske så lett. Vanskelighetsgraden er ganske bra på de beste, men kunne vært mer variert nedover på rankingen.

Glitrende spill tross alt, anbefales på det sterkeste herfra...

Jeg liker Top Spin, har bare spilt offline. Men er fornøyd med det likevel. det eneste tennis spillet jeg har spilt før er Virtua Tennis på DC. Top Spin er mer avansert på kontroll delen, baler litt med de forskjellige slagene, men trening gjør mester. Skal prøve det Live en kveld................

Top Spin er klart det beste Tennis spillet ja, bra grafikk og ganske kult gameplay :)
Men nå står jeg fast i spillet, men jeg kommer nok videre engang håper jeg, øvelse gjør mester :thumbsup:

Står fast hvordan er det mulig a'?
Synes det egentlig var utrolig lett...
Eneste jeg kan si var litt dårlig med det var jo at jeg som ranking 86 tok en 2 turneringer og var på ranking 16...
Var litt lett sånn sett og jeg hadde bare to masteries...
Ellers er det artig det, men jeg dreit meg bra ut første gangen jeg mekka kar da... hehe..

SHDR

Gullmedlem
Jeg har selvsagt mekka meg en stor neger med afro og bleika sideburns, samt lilla adidas-outifit. Han er naturally strong og er Master i forehand og backhand, med to stjerner på volley og serve inntil videre. Jeg synes det er bra, men det er ALTFOR enkelt. Jeg er nummer 1 på rankingen. Og jeg har tapt to kamper eller noe slikt.

Omtale kommer straks, da spillet nettopp er ute til PC. :tommelopp:

Jeg fikk dette spillet med xboxen :)kos: MoFo2).
Og det er genialt. Jeg ble tatt på senga av den gode grafikken, flyten i animasjonene, stemningen, kontrollene. Har en høy fyr, med gult hår etter hva jeg husker. Ah, jeg må skaffe meg Live snart...

Top Spin er ein klassiker innen sport-sjangeren. Eigentleg fekk eg det bare med Xbox-pakka frå Elkjøp og forventa ikkje stort, men fann fort ut at det var av dei betre spel eg hadde prøvd (av PC- og Xbox-spel). Er blitt ei stund sida eg spelte det nå. Kanskje ta det fram igjen?

Opprinnelig skrevet av EsspeN@12.11.2004, 13.39
Det er et godt tennis spill. Du kan spille det online til tross for modda box, bare ikke bruk xbox live. Jeg har testet det online (ikke xbox live, glemt hva den andre servern heter) og det var ganske så kult.
134400​
Du tenker på xboxconnect som lar spillere med modifisert xbox spille "LAN" over Internett. Ganske genialt. Uansett, jeg spilte Top Spin en kveld eller to og syntes det var ganske skøy til at jeg fant ut at det ble temmelig kjedelig i lengden.

Sykt fett tennispill. Bytta det til meg og er veldig fornøyd.
Litt morsomt etter at jeg trodde jeg var god gikk på LIVE
og bli helt grusa. Satt der og grein, bokstavelig talt.

har 4 orginal dvder av dette spille.. noen som har lyst å kjøpe ? 3 av dem er uåpnet.. send med en PM vis dere er intrisert ;)