Torulvs "ønskeliste"

• Trådstarter Deleted member 1518
  • Startdato
D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg har en liste med spill jeg ønsker å få kjøpt. Cover, manual og spillet bør være i grei stand.

Ønsker å kjøpe:

Xbox:
Crimson Skies
Otogi Immortal Warriors
Oddworld Strangers Wrath

Playstation 2:

Gamecube:
Metroid Prime
Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Xbox 360:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Du har jo nesten kun satt opp store og veldig gode spill, så det spørs om noen vil gi deg «tilbud» på noe av det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lite tips, man kan ikke selge Half-Life 2 videre hvis det har blitt brukt på en Steam-konto. Med mindre man har lyst til å gi bort Steam-kontoen sin, da.

Jeg har Metroid Prime til GC. Et bittelite hul i øvre kant av coveret, men ellers i fin stand. Bytte mot noe til Nintendo DS?
EDIT: Har også Live & Reloaded, men om du har lyst på det må du være kjempegrei, for har ikke fått spilt det så mye selv.

Jeg har Mario Kart DS, men selger ikke om jeg ikke får en bra pris eller du kommer med et bra byttetilbud... ^^ Hvis du vil bytte er jeg kun interisert i DS spill.

Alt av manualer og lignende følger med. Coveret er i fin stand. Spillet er PAL og alt er i perfekt stand!

D

Deleted member 1518

Gjest
Sånn egentlig så er jeg ikke så alt for sugen på å få tak i det, men om du setter en pris er mye greiere... :p

D

Deleted member 1518

Gjest
SITAT(Torulv @ 26.06.06, 15.43) 11695
Jeg har en liste med spill jeg ønsker å få kjøpt. Cover, manual og spillet bør være i grei stand.

Ønsker å kjøpe:

Xbox:
Crimson Skies
Otogi Immortal Warriors
Oddworld Strangers Wrath

Playstation 2:
Amplitude

Gamecube:
Metroid Prime
Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Xbox 360:
[/b]