ToS, SH3

Sancti

Terrorkatt
Har et par spill til overs igjen....

Silent Hill 3 (PAL, PS2) 250,-
Tales of Symphonia (NTSC, GC) 200,-
Jet Grind Radio (NTSC, DC) 100,-

Alle er i god stand, spilt gjennom én gang.

Selger også et undulat/parakittbur, men det er antakeligvis ikke så interessant for de fleste, så mer info kan tas over PM.

Sancti

Terrorkatt
Kan eventuelt selge ToS og SH3 samlet for 400,- inkl. porto, eller alle spillene for 500 (porto inkludert).

:(

Jeg er nok ikke interessert i Tales of Symphonia og Jet Grind Radio, men Silent Hill 3 må jeg derimot vurdere. Hva er årsaken til at du selger det? Fant du noe negativt med selve spillet, eller er det et «én-gjennomgang-er-nok»-spill? Jeg lurer også på om dette er et skremmende spill? Vil det få meg til å skvette? Jeg ønsker nemlig å teste det nye anlegget mitt, og hva kan vel være bedre enn et skrekkspill? :)

Redigert: Og hva med de tidligere spillene? Er jeg nødt til å spille dem for å forstå historien i treeren?

Sancti

Terrorkatt
Det er ikke like skummelt som SH2, men kan få en til å skvette rimelig bra noen ganger her også. Det har noen "fine" lydeffekter som fikk det til å gå rimelig kaldt nedover ryggen på meg (enda jeg bare så på, var Nobu som satt med kontrollene), og selv om det ikke er som i SH2 der i hvert fall jeg følte et sterkt ubehag hele tiden, så skjer det flere ting som fikk meg til å hoppe i stolen.

Grunnen til at jeg kvitter meg med det nå er fordi jeg har litt lite penger, og skal bygge nytt babysikkert bur til krabatene mine... :flau: Synes jeg må ofre noen spill for dem, og SH3 kommer jeg ikke til å spille om igjen med det første (jeg spiller sjeldent samme spill flere ganger). Angrer jeg meg kan jeg alltids skaffe det igjen senere.

Redigert: SH3 bygger videre på SH1, men du er ikke nødt til å ha spilt det første for å ha glede av dette. Jeg synes nok det var en fordel, men så hadde jeg sett SH1 fra før. Vet ikke hvordan jeg ville tenkt om jeg ikke hadde spilt det først.

Jeg så nettopp en video-review av spillet, og jeg må si jeg er litt intrigued. Grafikken var herlig. Men hvordan er dette spillet overfor Silent Hill 4? Har de noen bånd seg imellom? Er det en kontinuitet, eller er spillene fullstendig individuelle? Jeg er ganske sikker på at jeg vil betale 250,– for spillet, men la meg tenke på det til i morgen, så jeg er helt sikker på min beslutning. Jeg setter pris på om du i mellomtiden svarer på spørsmålene ovenfor.

Sancti

Terrorkatt
Jeg har ikke spilt SH4 enda, så det vet jeg dessverre ingenting om. Jeg har ikke hørt at det skal ha noen sammenheng med SH3, men det kan kanskje noen andre her som svare på? Skal se om jeg kan finne ut av det. Kan skrive litt mer om det etterpå (spise først), så kan du gi meg svar i morgen. Hvis du vil ha det og du sier ifra før 17, så kan jeg få sendt det av gårde også. :)

Jeg er på jobb fra 09.30–14.30, så jeg regner med du hører fra meg en halvtime eller time etterpå. Etter all formodning skal jeg ha klart å bestemme meg innen da. Det er jo tross alt en rimelig kjedelig jobb jeg har, så tilstrekkelig med tid til å vurdere tilbudet har jeg nok. ^_^

Sancti

Terrorkatt
Hmm... ut ifra det jeg har lest om SH4 nå, så er det slik at alle spillene i serien egentlig kan spilles individuelt, og det er kun SH1 og SH3 som har noen sammenheng i historien. Man finner selvsagt referanser, i og med at alt foregår i den samme byen (snakker nå om de tre første spillene, som er de jeg har sett), men det er bare 1 og 3 som har forbindelser til de samme karakterene.
Man trenger ikke ha spilt eneren først, for man får det vel oppsummert i treeren slik at man skjønner hva som har skjedd, men jeg anbefaler nå SH1 også, siden jeg likte det veldig godt. Det var skummelt det også, selv om det ikke ser like bra ut og ikke akkurat har noen super voice acting. :)

Ønsker TOS. Se på min bytteliste^^

Sancti

Terrorkatt
Er dessverre ikke ute etter å bytte, selger kun fordi jeg trenger penger. :flau:

Jeg kjøper spillet, Sancti. Jeg kunne kanskje prøvd å prute på prisen – siden jeg tross alt fant det til 170 kroner et annet sted –, men det er såpass pussig (og beundringsverdig) det du gjør for disse krabatene dine, at jeg er villig til å betale de fulle 250.

Send meg PM med kontonummer, du, så skarru få pengene. Sender du spillet i dag?

Sancti

Terrorkatt
Sender i dag, bare send meg adressen din. :)
Takktakktakk