Trådløs mus\tastatur til salgs. & MX500 mus.

Jeg vil selge et trådløst tastatur\mus bundle som jeg kjøpte sammen med min forrige datamaskin (sommer 2004).
Slik ser det ut:

Jeg skal på dataparty (LAN) og fikk høre av en kompis som har vært der før at det ikke er kult å ha med trådløst utstyr, siden det kan være flere som har samme utstyr. (= oppskrift på kaos)

Det er 3 års garanti på settet, og jeg kan fikse en kopi av kvitteringen. (kjøpt hos netshop.no)
Musa og tastaturet kommer i orginal embalasje (eske), med CD (software) og en sånn ting til å hvile håndleddene på. (ubrukt.. :svette: )
Musa er ikke brukt (siden jeg har en Logitech MX500 :forelsket: ) men tastaturet har vært i bruk siden jeg fikk det.
Men tastaturet framstår som nytt\pent brukt, jeg har akkurat rengjort det, og satt i nye batterier. Det har aldri vært noen form for væske søl nede i mellom tastene.

Pris: 200,- eksl frakt. Det koster 425,- nytt.

Jeg selger også en MX500 mus som jeg har brukt i omtrent et år nå (kjøpt Januar 2004). Den er fortsatt like deilig å bruke den dag i dag, som den var da jeg kjøpte den. Eneste av slitasje er på de to pilknappene oven og nedenfor scroll hjulet, hvor hvit-"malingen" er slitt bort.

Pris: hbo 75,- eksl frakt.