TrackMania United

#1
Nadeo har nylig kunngjort TrackMania United, som vil bli det ultimate TrackMania spillet hittil. United vil nemlig inneholde miljøene fra det originale Trackmania spillet, i tillegg til både Sunrise eXtreme og Nations. Det blir også dobbelt så mange byggeklosser i United, totalt snakker vi om 1000 klosser, fordelt over 7 miljøer. Grafikken har selvsagt fått en ansiktsløftning, blant annet forbedrede lyssettinger. Stadiummiljøet kan dessuten nå settes til dag, natt, morgen og kveld, slik som de andre miljøene i spillet. Det blir selvsagt også forbedringer i gameplayet, både online og offline.

Lanseringdato vites ikke enda.



For mer informasjon:
- Kilde: Gamer.no
- Den offisielle hjemmesiden til spillet.

Flere som gleder seg?
 
#3
Blir nok ikke gratis nei. Passer meget bra for meg også, ny PC er nemlig på vei. Det er bare et ankepunkt dog. Har det Starforce, tviler jeg på at jeg kommer til å bruke penger på det.
 
#6
åh... Da kunne jeg ventet med å kjøpe Sunrise Extreme. :hehe:
Dette virker myyye bedre :elsk:
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Fåglane vet, men siden de slipper en versjon online kan jeg ikke skjønne hvorfor den skulle ha det faenskapet.
Men sats på at de bruker SF i alle versjoner du. Var jo det i den gratisutgaven de slapp litt tilbake.
Et spill som er gratis hadde et program som sjekker om man har riktig CD og ikke noe snuskete CD emulering og er kjent for å gjøre PCer ustabile... :ermm:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Jepp, det er StarForce. Veit det fordi jeg har kjøpt spillet via ånnlajn.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Moahaha, bump fra helvete! Burde i grunn hatt en orntlig tråd for dette, men det er en nyhet og kan postes her. Fra og med torsdag kan man kjøpe United via Steam! Allerede nå kan man laste det ned og man sparer da åtte dollar. Totalt blir det 190 spenn. Det er i og for seg greit, men det artigste er at de har fjerna Starforce fra denne utgaven! Endelig kan jeg spille Trackmania uten at brenneren min slutter å brenne! :D

EDIT: Det har SF, men alt det gjør er å sjekke om du har en gyldig registreringskode, ser istedet at det er Steam utgaven og skrur seg av. Den kødder ikke med registeret eller slikt så jeg kan fint leve med det.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Jeg har lagt det inn nå uten noen problemer. Tok de vanlige sjekkene etter drivere og maskina finner ikke noe SF. B) Kan forøvrig anbefale det på det sterkeste til alle som liker arkaderacere.
Foresten noen som vet om noen norske servere\folk som er ok å spille med? Er ikke alltid Goonsa er på.
 
#13
Jeg har i alle fall ikke funnet en bra norsk server, jeg har egentlig ikke funnet en bra server i det hele tatt. Ikke at jeg har prøvd så mye, har til nå bare spilt på trackmaniacks nr1 serveren, men den er jo så full av idioter at jeg som regel ender med å skru av chaten. Om nettene kan det være ok å spille der dog.

Anyways, bare si ifra hva nicket deres er og når dere skal spille, så blir jeg sikkert med.