Transfomers G1: Complete Series + The Movie

Nabbe

Har fin hatt.
#1
Kjøpte denne i et svakt øyeblikk for, tja, aner ikke hvor lenge sida. Boksen inneholder de fire første sesongene av Transformers, samt Transformers: The Movie. I tillegg følger det med en Optimus Prime-figur, kalender for 2005, "collector's cards" (hele tre stykker!), et mystisk kort som muligens besitter magiske krefter og en råsmooth poster du kan henge på veggen om du ikke eier selvrespekt.

Så. Bilder.



Alt du ser følger med. Bortsett fra det papirgreiene nederst i venstre hjørne, men det var i grunn bare reklame uansett.



Forsida av boksen. Det er en liten skade på den rød ramma, men som du ser synes den knapt. Før man zoomer inn...



... og ser at den er mer eller mindre ubetydelig. Ikke noe som synes når den står i hylla, i alle fall.



Optimus i all sin prakt. Han har dog vært ute av pakninga, men siden jeg er litt over leke med actionfigurer-stadiet, så ble det med én gang.



SAMLEKORT.

... og det var det jeg gadd å legge ut av bilder for nå.

Uansett. Stasen selges til høystbydende. Leta litt rundt på nettet, men fant ingen verdens ting, så jeg har litt vanskelig for å sette en pris. Ikke husker jeg hva jeg betalte heller.

Noen interesserte?

Forøvrig er det greiest om eventuell kjøper holder til i tålbar reiseavstand fra Drammen (til Oslo reiser jeg gratis, så... billigere for deg.), da boksen ikke er av de mest robuste, og personlig overlevering ville vært det mest gunstige om videre skade ikke er noe du er keen på.