[Byttes] Tre 3DS-spill byttes!

#1
Luigi's Mansion 2, Donkey Kong Country Returns 3D og Mario & Luigi: Dream Team byttes mot TLoZ: A Link Between Worlds eller Kid Icarus Uprising. Spillene fremstår som nye.
 
#2
Du kan få TLOZ hos meg hvis du vil ha det. Kommer ikke til å spille det igjen. Hvis du vil ha eska, må du vente en ukes tid, men kassetten ligger her.

Bor du i Oslo kan vi evt. møtes så slipper jeg å stresse med sending.
 
#4
Du kan få TLOZ hos meg hvis du vil ha det. Kommer ikke til å spille det igjen. Hvis du vil ha eska, må du vente en ukes tid, men kassetten ligger her.

Bor du i Oslo kan vi evt. møtes så slipper jeg å stresse med sending.
Hei, oldBOB! Hva vil du ha i bytte? Jeg bor dessverre ikke i Oslo, så vi må nok sende spillene. Skulle gjerne hatt esken, så jeg kan godt vente en ukes tid. Håper vi kan gjøre en byttehandel. :)
 
#6
Har ikke noen videre interesse av noe annet enn Shin Megami Tensei-spillene på 3DS. Ser ingen grunn til å beholde et spill jeg ikke kommer til å spille.

Trooor eska kommer med et flyttelass jeg venter neste søndag. Hvis ikke er den kasta. Sier ifra da, så får du tenke på om du vil ha det uten eske. Evt. kan du jo skaffe det et annet sted.
 
#7
Har ikke noen videre interesse av noe annet enn Shin Megami Tensei-spillene på 3DS. Ser ingen grunn til å beholde et spill jeg ikke kommer til å spille.

Trooor eska kommer med et flyttelass jeg venter neste søndag. Hvis ikke er den kasta. Sier ifra da, så får du tenke på om du vil ha det uten eske. Evt. kan du jo skaffe det et annet sted.
Å, da misforstod jeg. Det er veldig snilt av deg, og jeg takker selvsagt ja til et så sjenerøst tilbud. Har sendt deg en PM. :)