Trenched - modifiserbare mechs og tårnforsvar under første verdenskrig [360]

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg skal spille poker i ettermiddag, ellers hadde jeg vært med, men jeg regner med det blir flere anledninger.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Lodin, Yetipants og meg selv har spilt en liten stund nå men jeg gir meg da spillet hiver meg ut hele tiden. Til tider enorme problemer med lag og om man er så heldig å få network error og bli kastet ut må man vente på at de andre blir ferdige. Men mens det funker, som vanlig veldig moro.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det vittige er jo at så fort Filip detter ut, flyter spillet som smør. Get avd. Tøyen slår til igjen?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nei du! Neida men på ordentlig varierer det for meg, kan spille med andre uten at det lagger og i går en stund med dere og før det ble uspillbart.

Lodin

Der Waaaah
Spilte gjennom kampanjen fram til midten av Afrika med Buggz nå og det eide som alltid. Blir vel muligens noe i morra og om noen vil joine.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Så dette spilet er basicly den delen i Sucker Punch som foregår i steam punk'ed doubble vju doubble vju one

Lodin

Der Waaaah
Men men, snart klar for Europeisiansk lanch hvor spillet skifter navn til Iron Brigade over hele matta. For å feire det slippes det en DLC med en ny kampanje samt en horde mode som aldri slutter. Vil ha osv.
Titled "Rise of the Martian Bear," the premise goes like this: nemesis and all-around poster boy for the evils of Monovision Vlad was defeated, but not before he had time to transfer his consciousness into his pet bear. Which did the obvious thing and ran to Mars in order to regroup and rebuild the forces of evil and what we presume is more red-tinged bad reality television.