Trenger du LAN Pc til TG?

#1
Hadde tenkt meg på TG, bygget og kjøpt en lan PC, men så viser det seg at jeg ikke kan dra allikevel.
(Some family støff came up)

Kvittet med meg billetten, så nå er det bare pc'n som skal bort, nypris var 6500,- uten OS, selges høyste bud over 5000,-.

Spesifikasjoner:

Operativ System:
Vista Ultimate 64bit

Prossessor:
AMD 64 X2 5000+ Black Ed. (@3.0Ghz)

CPU Kjøler:
Zalman CNPS7500-ALCU LED Cooler (/m manuell viftekontroll)

Kjølepasta:
IC Diamond 7 Carat Termisk Pasta

HK:
Gigabyte GA-MA69GM-S2H (Støtter neste-generasjons Phenom CPU og har HDMI & SDPIF!)

Ram:
Geil 2GB DDR2 PC6400 800MHz Ultra
(Plass til 2 brikker til)

Kabinett:
Thermaltake LANBOX Lite VF6000BWS
(perfekt å ha med seg på LAN, pga den lille størrelsen.
Bredde x Høyde x Dybde: 30 x 23 x 43 cm)
Har plass til GeForce 8800 kort!

Strømforsyning:
Corsair Cooler Master eXtreme 600W

Skjermkort:
Gainward GeForce 8800GTS 640MB GDDR3 PCI-Express 320bit!

Hardisk:
1stk 320GB

Optisk:
DVD-brenner (SATA)

Komponentene er rundt en mnd gamle.

Har embalasje til kabinett så kan godt sende den med posten.

Liten PC med kraft til alt,
i en lite og praktisk kabinett som er enkelt å ta med seg på LAN!

Selges uten skjerm, mus og tastatur.
 
#3
Nei beklager, hadde jeg fått solgt alle delene på flekken til samtlige personer hadde det selvfølgelig latt seg gjøre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Bare for å være teit så vil jeg påpeke at du har kjøpt deg RAM-brikker som heter "Kåt" på tysk. :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
#6
Du punga ut 6500 kroner for en PC du bare skulle bruke én gang på TG? :hæ:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Ja, han hadde sikkert tenkt å skrote den når han kom hjem igjen.
 
#8
Må si det har frista litt å hatt en slik liten snerten pese. Men så var det økonomien da.
Men har iallefall fått en ide om hvordan min neste pc skal se ut. :p
 
#9
Du punga ut 6500 kroner for en PC du bare skulle bruke én gang på TG? :hæ:
Hoi! Nei når jeg har dratt tidligere så har jeg kun hatt med meg en laptop, tenkte at denne gangen (som skulle bli den siste på et par år) skulle jeg dra det helt ut og ta med meg en skikkelig pc, men dog ei..
Drar tilbake til japan for å studere i et år neste vår så ikke no vits å sitte å ruge på en gamer pc når jeg egentlig trenger en laptop i forbindelse med studiene.

Edit: Det virker ikke som om endre har lest hverken e-mail eller PM jeg har sendt han ang. nickskifte, hvilken moderator skal jeg kontakte for å få dette nicket (roy_norb) til å erstatte mitt gamle (roy_nor) ? ?

edit2:
Bare for å være teit så vil jeg påpeke at du har kjøpt deg RAM-brikker som heter "Kåt" på tysk. :p
Nerder blir kanskje kåte av at disse brikkene er noen av de beste å overklokke. :p
 
#10
....solgte ikke du nettop laptopen din for og kjøpe deg stasjonær? og nå skal du ha laptop igjen?