Trenger du webhotell?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg selger webhotell i 50-500mb størelse. Ved og kjøpe et webhotell kan du legge ut dine egene hjemmesider og bilder ut på nettet, man kan også bruke det til e-post.

Priser

19kr/mnd for 50mb lagringsplass og 500mb båndbredde.
29kr/mnd for 100mb lagringsplass og 1gb båndbredde.
69kr/mnd for 500mb lagringsplass og 2,5gb bånd bredde.

alle pakkene har:
Ubegrenset epost-adresser
Ubegrenset ftp-brukere
Ubegrenset subdomener
Ubegrenset Mysql databaser
Ubegrenset mailinglister

alle pakkene støtter også php.

domener følger ikke med i pakken, men kan bestilles utenom.

Mvh Carl-Eric Lebie

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Master_1@16.09.2004, 10.30
Jeg selger webhotell i 50-500mb størelse. Ved og kjøpe et webhotell kan du legge ut dine egene hjemmesider og biler ut på nettet.
103284​
Virkelig? Jøss, har en Opel Ascona jeg skulle likt å uploade. Den tar litt stor plass i stua, nemlig. Hvor mange megabyte tror du den tar?

Slik hoster man webserver (i windows) gratis:
1. Last ned FoxServ: http://sourceforge.net/projects/foxserv/
2. Skaff deg et dnsnavn som forwarder til ip-adressen din: www.no-ip.com
3. Skaff deg et evt domene og forward denne til dnsnavnet du skaffet deg på no-ip.com
4. Mekk en index.php eller index.htm-fil i www-katalogen på webserveren.
5 Voila. Du har en webside med domene, helt gratis. Hvorfor bruke dyre dommer på hostplass, når man som regel har en side til privat bruk, med maks 300 besøkende i måneden? Ved å hoste webserver selv, slipper man uploadinga også.

Har man planer om å lage en proff webside, som skal tiltrekke seg masse besøk, hadde jeg forstått det. Eller hvis man sitter på ISDN-linje.

Forøvrig, hvilken linje har du? Hvilken webserver bruker du, og hva er adressen til websiden din? Er dette markedsføring for et selskap? Hvis ikke, arbeider du svart?

Serveren er plassert i amerika. Og bruker en 100mbit linje. Jeg holder nå på med og registrere et firma i brønøysund registeret. Jeg ville først og fremst sjekke om det er mange som kunne tenkte seg et webhottel.

Serveren kjører operativsystemet Linux redhat.

Er det noe mer dere lurer på er det bare og kontakte meg.

Opprinnelig skrevet av Paynie@16.09.2004, 15.25
Hvor mye for .no eller .net?

Er det noen startpris?
103380​
Ved bestilling av webhotell får du .com, net, org, info, name, us og biz domene til 200 kr pr år og .no til 350kr pr år.

Ok, bra vi fikk ordnet opp i dette. Tviler på at svart arbeid på kjøp&salg-seksjonen gir SG et godt rykte :)
Når du får opp webside, gjerne legg ut lenken her. Jeg er muligens interessert ved en senere anledning.

Og du skriver ingenting om båndbredde per tidsenhet? Proft...

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ja, dere, dette er ikke den proffeste markedsundersøkelsen jeg har sett.

Du skal opprette et selskap for å selge domener og serverplass, også satser du på at en tråd som dette skal gi den en pekepinn på hvor mange som er interessert? Du vet at det er ganske tilfeldig hvem som svarer her, ikke sant?

Dessuten er det ikke så veldig billig. Jeg får 100 MB for 10 kroner i måneden.

Status
Stengt for ytterligere svar.