Trenger Hjelp I Guild Wars

Halla Folkens!. :kul:
Skal starte å Spele Guild Wars (har ikkje fått det enda men men) :blunk:
Og lurte på om nokren kunne fortelle meg ka du skal gjere når du starte å sånt....veit no såklart att du skal ha nick og sånt men etter det
Er då altso newbie i sånne rpg spel.....i NEED help
Kan kanskje fortelle meg ken som er lurast å starte med....hadde tenkt meg hypnotisøren da men men veit no ikkje :blunk:

Takker for hjelpen folkens :konge:

ps:visst dokke vil chatte.....bare skriv noke...ej elsker å jabe å tyte om spel ^_^

Du trenger hjelp til et spill du ikke har fått enda? Hva med å prøve det, så spør vist du faktisk trenger hjelp.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Start med det du tror er MORSOMT, ikke tenk på hva som er bra i game terms, etter tre dager med konstant spilling så gir du rimelig f i det. Det går på hva som du synes er kult.

Dingbat.

Ja ja thx
anyway :)

Husker jeg riktig får du en temmelig bra beskjed hva enhver klasse gir deg, eller hva den har og by på da..

I GW kan du ha to klasser, er litt trøtt for å huske ordet for det i øyeblikket..

Personlig testet jeg Ranger/Necromancer som passet spillestilen min ganske bra, å kunne kaste dots(damage over time) og fyre av skudd mot den stakkars jævelen...

Bare les på GW hjemmesiden om klassene også, og tenk ut hva du kanskje har lyst til å være, det står ganske ok info om klassene der..

Så er du litt forberedt på hva du skal være når du får spillet, resten er erfaring vil jeg si... Som du får etterhvert :p

Jo, standard nicks i f.eks. skytespill mener jeg å huske ikke var så populært, f.eks. Killer osv. hvis du skjønner..

Håper det hjalp noe :p

1000 takk...for svaret....var bra en forstod meg :)