Jepp. Da jeg fikk min første PC i 94, eller var det 95? I hvertfall så fikk jeg en demo av et spill jeg tror ble kalt for Syberia. Spillet var laget for Windows 95 og var på en CD. Det skal vites at spillet også kom på Playstation samme år. Spillet var et sånt typis pek og klikk actioneventyr hvor man i begynnelsen av spillet kjørte i en luftputebåt ut til en oljeplattform. Der skulle man å rundt i gangene for å ødelegge en bombe. Det var en god del turkiskledde terrorister der som til stadighet prøvde å drepe meg. Spillet var i full 3D, og jeg var rimelig imponert over hele spillet. Senere i spillet skulle man rappe et fremtidsfly fra plattformen for å skyte andre rare svefartøy og ubåter ute på havet.
Det jeg da lurer er da. Er det noen som har hørt om dette spiller? Og hvis dere har det kan dere fortelle meg hvor jeg kan finne det? Jeg har nemlig søkt etter dette spillet en god stund nå, men jeg har enda ikke funnet det. Håper på respons.
PS: Jeg har fått det med at det er et annet spill ved navn Syberia, men det er ikke dette spillet jeg mener.
Det jeg da lurer er da. Er det noen som har hørt om dette spiller? Og hvis dere har det kan dere fortelle meg hvor jeg kan finne det? Jeg har nemlig søkt etter dette spillet en god stund nå, men jeg har enda ikke funnet det. Håper på respons.

PS: Jeg har fått det med at det er et annet spill ved navn Syberia, men det er ikke dette spillet jeg mener.