Trenger hjelp til å velge spill

#1
Hipp hurra! Jeg er da den heldige vinneren av et valgfritt spill fra simplygames.com, men har da det problemet at jeg ikke får til å bestemme meg for hvilket. Kunne da tenkt meg deres syn på disse alternativene og kom gjerne med alternativer dere mener er bedre. Har da Gamecube, Xbox og GBA. Og dette er spill som jeg enten ikke hadde råd til å plukke opp da det kom og siden har glemt, eller spill jeg virker interesante, men som jeg ikke har planlagt å kjøpe i det heletatt.

-Dead or Alive: Ultimate (syntes demoen var bra :flau:)
-Zelda Four Swords Adventure
-SplinterCell: Chaos Theory (liker ingen av de andre spillene, men dette virker veldig mye bedre, synes nå jeg da)
-Otogi 2
-Oddworld: Strangers Wrath
-Tales of Symphonia
-Paper Mario 2
 
#2
Hadde gått for SplinterCell: Chaos Theory, Forgjengeren var bra og det er driit kul multiplayer del. (Du trenger heller ingen bra linje for å ha lav ping) Du må vente litt da, men da får du et super bra spill hvis du liker sniking i mørket. Hørt noe om at det funker å storme i den nyeste versonen, det er vertfall det jeg liker best....
 
#3
Jeg kan virkelig anbefale Paper Mario 2. Et flott RPG som ikke tar seg selv særlig høytidelig. Spillet innholder masse humor og gøyalt gameplay, og personlig elsker jeg spillets grafiske stil. Dersom du liker RPG (selv om du egentlig ikke trenger å like RPG-er for å like dette spillet), og i tillegg liker Mario universet, er dette spillet midt i blinken for deg.

Ellers så synes jeg Oddworld: Strangers Wrath ser meget interessant ut, men dette har jeg ikke spilt, så kan ikke uttale meg om det.
 
#4
Vil anbefale Paper Mario: The Thousand Year Door. Dette er ikke en 2`er som i "oppfølger", veldig viktig å få det med seg :) .

Spillet er veldig likt Paper Mario på N64, men kanskje litt morsommere? I alle fall så er det et større spill og det virker som om utviklerne har lagt mer vekt på dette enn på det forrige Paper Mario spillet.
Historien er koselig og kampsystemet er supert. Du skal lete lenge etter et Mario-spill med mer sjel i seg enn dette!

Ellers så er jeg litt RPG-nøtt i hodet mitt, og hvis du også er det så vil jeg anbefale seg Tales of Symphonia også. Spillet har blitt hypet opp i skyene av Nintendo fanboys som endelig har fått ett "kjent" RPG til Cuben. Dette betyr ikke at spillet ikke er godt, neida:
God historie, søte anime` karakterer og et himla-godt realtime kamp-system (wohoo! litt lei av FF) er noen av ingrediensene :) . Spillet varer lenge og vil ikke skuffe hvis du liker RPG spill. Hvis du ikke er videre interessert i slike spill så bør du styre unna :p .
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Har ikke spillt noen av de der, men siden jeg har hørt mye bra om Paper Mario 2 ville også jeg valgt det.
 
#6
Har bare spillt to av de nevnte spillene. Og det er ToS og Paper Mario. Av de to ville jeg valgt Paper Mario, mest fordi det ikke er like langtrekkelig som ToS og holder seg selv nede på ett akseptabelt nivå. Men likevel så runda jeg ToS før jeg bytta det videre, noe jeg ikke gjorde med Paper Mario. Jeje, det kommer vel helt an på deg, om du liker Mario universet eller ei.

Til slutt vil jeg avslutte med å si ingenting.
 
#7
Takk for alle svar, valgte da Oddworld: Stranger. Grunnen er at jeg uansett har tenkt å skaffe meg Paper Mario, mens Oddworld var jeg mer usikker på. Med andre ord kommer jeg til å kjøpe Paper Mario senere.
 
#8
Et bra valg Morbo. Jeg likte det meget godt. Eneste minus er at spillet er foholdsvis kort, og at det har lite replay-verdi. Grafikken er strålende, og live-ammo funksjonen er bare helt konge! :tommelopp:
 
#9
Kan ikke si noe imot valget du gjorde :) .
Har da heller ikke prøvd Stranger enda.