Trenger hjelp til navnet på et gammelt spill

#1
Jeg spillte en gang i tiden et spill på commodore(tror jeg, er ikke sikker)
Det gikk i hvert fall ut på at du var hver sin ridder som fektet med sverd helt til den ene daua, og det jeg husker var at jeg ble så fasinert over at du kunne halshogge motspilleren din.

Noen som kan huske dette spillet? skulle gjerne ha prøvd det igjen.
Det var et 1 on 1 slossepill
 
#3
ååå, stilig. altså, spillet heter barbarian og utvikleren heter palace da? du er guden min hvis det er dette spillet jeg leter etter

Du vet ikke tilfeldigvis hvor jeg kan laste det ned også?
 
#4
Sjekk på www.lemon64.com

Der har den noen bilder fra diverse spill, ikke sikker om du kan laste det ned. Kommer vel an på spillet det.
 
#7
Lemon64 har kun lovlige spill, og fjerner spill dersom man blir bedt om det.
 
#9
Det var en som snakket om en spille side for gamle spill. Den het for www.lemon64.com. Går det ann å laste ned fra den??
 
#11
jeg har vært så orginal og sett, men jeg får ikke lastet ned noe. Jeg kommer ikke til der man kan laste ned. Da tenkte jeg at dere kunne hjelpe meg.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Nei, de har omtrent ingen spill der. Bare ting de har (mer eller mindre) fått tillatelse av forfatterne til å legge ut.
Prøv helle google.
 
#13
jeg fant spillet på google
husker ikke siden
det er bare å lete
noen somhusker tittelen til et gammelt zeldaspill med mørkeverden og vanlig verden?
 
#16
Jeg har et spørsmål som jeg har lurt på veldig lenge nå. Jeg husker jeg spilte et Mega Drive-spill hos en kamerat av meg for lenge siden, og jeg kan ikke huske hva spillet heter. Jeg kan egenltig huske veldig lite om det, men det var i hvert fall veldig moro. Her kommer det jeg husker (minnet er veldig svakt, så mulig noe av infoen er litt feil): Spillet var et såkalt "run and gun", altså samme type spill som for eksempel Gunstar Heroes og Contra. Det var (naturligvis) mulighet for å spille to player. Player 1 var en gutt, mens player 2 var en jente. Spillet var veldig fargerikt og det skjedde ofte veldig mye i bildet . Jeg synes også jeg kan huske at det var noen sekvenser i spillet hvor man flyr og skyter på fiender på samme måte som i Gradius. Dette er vel egentlig alt jeg husker. Noen som har forslag til hvilket spill dette kan være? Jeg savner det. :(
 
#18
Jeg prøvde Trouble Shooter litt nå nettopp, og det er nok ikke det spillet. Det spillet jeg snakker om er (så vidt jeg kan huske) mye mer fargerikt og bruker veldig mye sterke farger. Dessuten mener jeg å huske at man gikk rudt på bakken på første bane. Første bane tror jeg forøvrig var veldig grønn og frodig. Mulig jeg husker helt feil nå. Men takk for svar i hvert fall, kakarlsen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#19
Er du sikker på at det ikke rett og slett er Gunstar Heroes du tenker på? Alt du nevner passer til det spillet, bortsett fra at du ikke kan spille som en jente …