Trenger litt forskjellig stæsj.

#1
Ja, lille søstra mi fikk seg PSP siden jeg fikk ny data. Så jeg trenger ett PSP minne kort på minst 512 MB slik at jeg kan få brukt den som mp3 spiller.

Til360'en ønsker jeg PGR3 eller NFSMW.

Til data trenger jeg en USB bluetooth og USB memorystick. Så vis noen ikke trenger det her og vil selge det så er jeg villig til kansje å kjøpe det.
 
#3
Hm. Har jo Kameo.
 
#7
Ja, lille søstra mi fikk seg PSP siden jeg fikk ny data. Så jeg trenger ett PSP minne kort på minst 512 MB slik at jeg kan få brukt den som mp3 spiller.

Til360'en ønsker jeg PGR3 eller NFSMW.

Til data trenger jeg en USB bluetooth og USB memorystick. Så vis noen ikke trenger det her og vil selge det så er jeg villig til kansje å kjøpe det.
[/b]

Jeg har en en USB 256MB memorystick. Godt brukt, men funker perfekt. Vet ikke hva slike er verdt. Du får bare si en sum :svette:
 
#8
<div class='quotemain'>
Ja, lille søstra mi fikk seg PSP siden jeg fikk ny data. Så jeg trenger ett PSP minne kort på minst 512 MB slik at jeg kan få brukt den som mp3 spiller.

Til360'en ønsker jeg PGR3 eller NFSMW.

Til data trenger jeg en USB bluetooth og USB memorystick. Så vis noen ikke trenger det her og vil selge det så er jeg villig til kansje å kjøpe det.
[/b]

Jeg har en en USB 256MB memorystick. Godt brukt, men funker perfekt. Vet ikke hva slike er verdt. Du får bare si en sum :svette:
[/b][/quote]
100 kr?

Alex: Jeg har alle konsolene som er ute(Fra N64). Hvilke spill ønsker du?
 
#10
Til N64 har jeg SM64, SSB, F zero. HAr masse forskjellig til GC, Ps2, Ds Xbox.
 
#12
Til GC har jeg: (Som jeg bytter)
Fantonald
Super Mario SUnshine
Starfox

Til Xbox
Midtown Madnes 3
Halo2
Spider man 2
+ et par stykker

Til Ps2 har jeg masse piss.