Trenger nye spill til PSP

Noen som har tips til gode PSP spill ?

Alt som er RPG kan forsåvidt droppes, har aldri vært spesielt glad i den sjangeren.
Har foreløpig kjøpt meg Loco Rocco, Wipeout Pulse, Virtua Tennis 3, Sid Meyer's Pirates og Tony Hawks Project 8.

Har også tenkt på å kjøpe Daxter.

Noen andre forslag ? Trenger ikke foreslå Lumines. Jeg liker Puzzle spill, likte bare ikke det av en eller annen grunn :p

CyberK

Finner ikke på noe.
Om du er glad i Ace Combat, er definitivt Ace Combat X noe å se på. I tillegg så støtter jeg forslaget om Portable Ops (Igjen, hvis du liker versjonene på PS2. Eller pokémon.)

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Hvis du liker litt utfordrenede spill og digget Raibow six spillene på PC (sent nittitall og tidlig 2000 tallet rainbow six) så kan jeg anbefale Socom: tactical strike. Kan bare besrkives som ett tredje persons action strategi spill. Steike vanskelig men sinnsynkt tilfredstillene når du får det til.

Patapon ser også festlig ut http://psp.ign.com/articles/852/852601p1.html

Takker for alle tips.

Ser at Metal Gear Solid: Portable Ops Plus kommer om en mnd. Venter heller på den utgaven.

Silent Hill er ikke noe for meg, heller ikke Pokémon.
Dessuten er Pokémon et Nintendo produkt, ikke Sony :p

Ace Combat X høres absolutt ikke dumt ut heller..

Hvis du liker gode, gamle 2D-plattformspill, kan Castlevania: The Dracula X Chronicles være verdt å sjekke ut. Som unlockable i det spillet ligger også Symphony of the Night, har jeg hørt, og det regnes jo som ett av de beste Castlevania-spillene.

SITAT(Agahnim @ 19.02.08, 10.39) 103461
Hvis du liker gode, gamle 2D-plattformspill, kan Castlevania: The Dracula X Chronicles være verdt å sjekke ut. Som unlockable i det spillet ligger også Symphony of the Night, har jeg hørt, og det regnes jo som ett av de beste Castlevania-spillene.
[/b]
Nå har jeg altså til gode å spille et eneste Castlevania spill... :$
Men alle tips tas imot :)

CyberK

Finner ikke på noe.
Det jeg mente er at MGS:pO har en skikkelig "gotta catch 'em all"-følelse mens man flyr rundt og samler dudes til bruk på laget ditt. :)

SITAT(CyberK @ 20.02.08, 08.16) 103582
Det jeg mente er at MGS:pO har en skikkelig "gotta catch 'em all"-følelsemens man flyr rundt og samler dudes til bruk på laget ditt. :)
[/b]
Ah, ok :) Høres spennende ut.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvis du liker rollespill, og gjerne den japanske typen, er Valkyrie Profile: Lenneth veldig bra.

Edit: Ah, ikke noe rollespill. GTA?

SITAT(justincase @ 20.02.08, 14.43) 103604
Hvis du liker rollespill, og gjerne den japanske typen, er Valkyrie Profile: Lenneth veldig bra.
Edit: Ah, ikke noe rollespill. GTA?
[/b]
Ser det finnes to forskjellige GTA spill til PSP. Noen nevneverdig stor gameplay forskjell på disse?
Eller er det same ol' GTA. Bare med lastgen grafikk :v:

CyberK

Finner ikke på noe.
De er PSP-tilsvar på GTAIII og Vice City, med de samme byene og samme stemingen. Layouten har blitt tweaka her og der, og så får du nå motorsykler i Liberty City. Men du må fortsatt til Vice for helikoptre. Alt i alt, hvis du liker GTA på PS2, så er dette noe for deg. (Grafikken holder jo såpass mål at begge har blitt portet til PS2.)

Lodin

Der Waaaah
Nei det er Metal Gear Acid serien.

Forøvrig er Disgaea: Afternoon of Darkness det beste spillet til PSP foreløpig, men bør vel ikke nevnes fordi det er et strategi RPG. <_<

SITAT(CyberK @ 20.02.08, 18.49) 103631
De er PSP-tilsvar på GTAIII og Vice City, med de samme byene og samme stemingen. Layouten har blitt tweaka her og der, og så får du nå motorsykler i Liberty City. Men du må fortsatt til Vice for helikoptre. Alt i alt, hvis du liker GTA på PS2, så er dette noe for deg. (Grafikken holder jo såpass mål at begge har blitt portet til PS2.)
[/b]
Ser VGP har begge spillene til $19.99 per stk.
Da er var den saken avgjort :)

PSP er hot disse dager. Kombinert med PS3 (og benytter streaming) er den gull. Eier ikke PS3 enda selv <_<
Venter litt med det til MGS4, har nok spillemaskiner i hus foreløpig.