Trespasser

Lodin

Der Waaaah
:eng101: Til SNES har vi to JP titler, nemlig Jurassic Park og Jurassic Park 2: The Chaos Continues.
Forøvrig er jeg mer fan av det ene spillet som ble gitt ut til Mega Drive siden man der fikk spille raptor. Det var bøse saker.

husker det til mega drive godt, mye kulere å være bøs raptor en puslemann...Jeg skreiv min Jurassic feil i forrige post, bare så jeg inrømmer det...Husker mor mi kalte filmen Jurriassikk-Park da den kom...

Lodin

Der Waaaah
De av dere som ikke gidder prøve Trespasser kan titte innom Youtube og se en fyr spille gjennom hele greia. Det er inndelt i nummererte titler. ^_^

D

Doctor Downs

Gjest
Eneren, det som het Jurassic Park var faktisk et sabla godt spill. Eneste det mangla var en save-funksjon, hvilket man har på emulatorer, men da blir det igjen littegrann kort.

Chaos Continues er også litt kult, men jeg mener å huske det var noen helvetes vanskelige oppdrag der, gjerne litt uoversiktlige med tid på seg og greier.

Lodin

Der Waaaah
:eng101: Enern som noen så fint kaller det var basert på et Amiga-spill må vite. Ikke var det veldig bra, men FPS-delene så i det minste ikke ut som noen hadde kasta opp på mode 7 brikka mi for tre dager siden og lot det ligge. Det funka i grunn og bedre med mus. :(

D

Doctor Downs

Gjest
Nå, nå. FPS-delene i SNES-spillet så ikke ille ut. Doom, som brukte samme motor med ny FX-brikke to år senere så omtrent likt ut. Wolfenstein 3D som kom to år før så også mye værre ut. Dessuten så fugleperspektivdelene (utedelene) veldig bra ut.

Lodin

Der Waaaah
Jaja, gnøh alt du vil, men grunnen til at omtrent alle hater dette spillet er av den samme fordi de hater Amiga versjonen av Shadowrun. De vet ikke at den finnes, men de liker å skule stygt på den.