True Fantasy Live Online [XBOX]

#1
Dere kan lese mer her! Dette var synd, var faktisk det spillet jeg så mest fram til på XBOX akuratt nå! :( :( Hva synes dere andre?
 
#2
la oss håpe at noen kjøper det og overtar utviklingen
 
#4
Var reddd for at det kunne hende ja, fordi vi så ikke noe av dette spillet på E3, emn vi får håpe at det er noen "smarte" utviklere som overtar helle greia :usikker:
 

Kilik

Lokal moderator
#5
Dette var meget trist. Hadde virkelig sett fram til et MMORPG fra Level 5 etter meget gode Dark Cloud 2.

Virker nesten som Microsoft har gitt opp det japanske markedet når de nå kansellerer det spillet som japanske Xbox-spillere så fram til mest.

Forhåpentligvis vil spillet få en annen utgiver (Sony?) og de kan gjenoppta arbeidet. Synd hvis 2 års utvikling går til spille...


Edit: Level 5, ikke Factor 5
 
#6
Opprinnelig skrevet av Kilik@03.06.2004, 15.31
Dette var meget trist. Hadde virkelig sett fram til et MMORPG fra Factor 5 etter meget gode Dark Cloud 2.
Level 5 er det vel du sikter til?

Syns ihvertfall dette var veldig trist. For meg som ikke har fulgt med så utrolig på den fronten kom dette som en stor overraskelse. Var sammen med Halo 2 en av grunnene til at jeg skulle skaffe meg Live.

Forhåpentligvis så dukker det opp en ny utgiver snart.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
De kutta det sikkert pga. Xbox2. Hvis spillet hadde dukket opp til fastsatt dato ville Xboxen bare hatt en praktisk levetid på 9 måneder igjen.
Regner med at de tar noe av det de har lært og bruker det i neste genrasjons spill.
 
#8
vær så snill å arrester meg på dette. Men husker å lese et sted at spillet var spesielt myntet mot japanske gamere, litt OT men hvordan går det x-box live i japan. tenkte i forhold til salgs tall av maskiner etc.