Turneringer

EagleJin

Bear Necessity
#1
Norge er bare et bitte lite land som nesten er helt uten miljø og muligheter for gamere rundt i landet. Derfor er det interessant å se hvordan ting skjer i utlandet, der det faktis holdes årlige turneringer (flere, ikke bare en eller 2) i mange av fightespillene, f.eks. VF4, T4, TTT, C vs SNK, KOF, SF, GG ++.

Sleng ut info om turneringer her, så det blir lettere å følge med for de som eventuelt måtte være interesserte :)

Electric Cancel 5 resultater:
Electric Cancel

Dette er en av turneringene jeg faktisk har begynt å følge litt med på. Ganske interessant å se hvem som er eliten der ute.

Var det ikke Kim Bong Min som tapte for Ryan Hart sist? Muligens andre veien, eller var det et annet arrangement...? Har noen kamper med disse to der Ryan vinner den ene, og KBM de to andre. Nesten kult å se hvor ensformig folk spiller når det er "alvor".
 
#2
...den ensete Nordmannen, Ryan Hart ser på som gamer. (vel og merke med respekt), kommer nok innom Spillegal sitt spilltreff den 24.

Det er Jin_ (tidligere kalt N/A delited, her på forumet)
Han kommer ikke for å matche, men hilse på Duke, Eaglejin(..hva var det nye navnet igjen, kompis?) og resten av gutta.
 

EagleJin

Bear Necessity
#4
EVO2K
Er ikke mye å si om dette, annet enn: Få fart på fingern, og følg linken for info om en av de virkelig større turneringene!

Nesten garantert interessant lesestoff uansett hvilken fighteserie du følger! Her står det litt om de beste gamerne, om turneringen (oppsett o.l) ++. Absolutt verdt turen.
 

Dukie

nice girl
#5
EVO2k ser så ufattelig genialt ut, det hadde seriøst vært en drøm å dra dit.
 

EagleJin

Bear Necessity
#6
Ikke lenge igjen til evo går av stabelen (bare 57 dager igjen), og registreringsskjema ligger ute. Noen som har planer om å delta? hehehe...
evo oppdatert

Her er en liste over de allerede registrerte:
Registrerte

Gleder meg til å få se resultatene (og kanskje også noen kamper :D).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Jeg sverger - første gang jeg så emnetittelen trodde jeg det sto "Turboneger".
Artig.