Turok, førsteinntrykk

Jeg testa nettopp Turok. Herregud. Jeg har ikke spilt noen av de andre spilla, men er utviklerne seriøse? Her er oppskriften på suksess:

En dinosaur kommer rundt hjørnet.
Du går mot den.
Akkurat idet du er nær den, kommer det opp RT-symbol
Du presser RT
Du ser maincharacter utenfra drepe dyret på en eller annen random måte

Dette er hovedsaken til at jeg ler av Turok. Kampsystemet er latterlig. Dinosaurene dytter deg unna, du skyter litt eller reiser deg og tar frem kniven. Om du skyter på dinosaurene, får du ingen følelse whatsoever av at de faktisk tok skade av dette.

Jeg likte Trespasser bedre...

Lodin

Der Waaaah
Ikke styrer man en indianer heller til tross for at dette er basert på en tegneserie om en indianer som heter Turok. Da kan man like godt lage et spill som heter Batman og la det handle om en fyr som flyr rundt å banker folk med balltre. <_<

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa demoen i cirka tre minutter før jeg sa "fuck this". Jeg sa faktisk "fuck this" på engelsk, bare for å virke tøff. Det funka ikke siden jeg var aleine i stua, så jeg så bare teit og sørgelig ut.

Punchline: Jeg var fortsatt kulere enn Turok. Haw!

Jeg tror utviklerne bør satse på en achievement som gir deg 800 MS points for å fullføre spillet UTEN å bruke knifen. De siste resterende 200 MS points går på å finne raptordinosauregg og putte dem i sekken. Bare 500 gjemt i hele spillet!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slår fortsatt ikke Crackdown. På den annen side var ikke det lineært, så... mongis likevel.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Selv Turok II, som ble skrytt opp i den syvende himmel da det kom, var beinhomo. Dinosaurer med lasere, cerebral bore og pilåbue? Gah.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Cerebral Bore eide og du vet det. For ikke å snakke om alle de sterkeste eksplosive våpnene, som den staven som detonerer en atombombe. Det spillet ligger et sted rundt Serious Sam på retard-o-meteret, men jeg husker det var ganske morsomt.

Prøvde den nyeste Turok-demoen jeg og. Ganske døll. :/

Huh, bummer. Jeg hadde håpa på en liten revitalisering av Turok-serien. Det kampsystemet høres jo helt håpløst ut.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
SITAT(Thinaran @ 23.01.08, 12.07) 99366
Cerebral Bore eide og du vet det. [/b]
Det var en kul idé, men ble gjennomført som dass. En lus som flyr bort på hodet til tilfeldig elendig animert dinosaur fra en fancy pappskive mellom fingra dine, grå grøt og kollaps? Da var nesten cow-launcheren i South Park bedre.

"Quick, it's Alan Titchmarsh! Use the Cerebral Bore!"

CockMcBalls

El Sabor Professional
Turok II eide og sånn er det bare.

Angående det nye så håpet jeg at det som Ghaz sa ville bli starten på en rekke nye Turok-spill som eier. Sånn ble det desverre ikke.

Lodin

Der Waaaah
Turok 2 hadde i det minste den MP variasjonen hvor en spiller var en liten ape og alle skulle drepe den. Genialt var det.
"Der er monkeyen! Drep monkeyen!"