TV ønskes kjøpt

Hei du der.

Hvis du skulle ha en TV du er keen på å selge, og du i tillegg holder til i Østfold (gjerne i området rundt Halden), så er jeg fryktelig keen på å kjøpe den! Ingen spesielle krav bortsett fra at den må ha scart-inngang og takle 60hz, men er naturligvis ikke interessert i noe gammelt ræl fra 70-tallet. Makspris er vel ca. 2000.

Fyr løs folkens, help a brother out!

For under to større lapper får du et nytt 28" TV (4:3)hos som garantert oppfyller kravene dine. Sjekk litt rundt omkring, du finner den gamle generasjon av tver til spottpris over alt. Nesten ingen hensikt å kjøpe brukt slik jeg ser det.

edit: Så først nå at tv'en er midlertidig utsolgt. Men de får alltids inn flere tv'er.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
husk å registrere TVen på Jens Stoltenberg hvis du kjøper den i butikk (av linsens grunner) :D

SITAT(DiRTY D @ 13.10.06, 15.14) 27891
Nesten ingen hensikt å kjøpe brukt slik jeg ser det.
[/b]
:hæ:
Det er jo nettopp det som er lurt. Å kjøpe en vanlig TV brukt hos noen som sikkert har erstattet den med en LCD eller plasma-tv. De er sikkert glad for å bli kvitt den og du får sikkert en 32" widescreen til under 1500 kr.

SITAT(AzMan @ 14.10.06, 17.27) 28085
:hæ:
Det er jo nettopp det som er lurt. Å kjøpe en vanlig TV brukt hos noen som sikkert har erstattet den med en LCD eller plasma-tv. De er sikkert glad for å bli kvitt den og du får sikkert en 32" widescreen til under 1500 kr.
[/b]
En 32" widescreen til under 1500? Sikker på at du ikke glemte en null? I så fall, si meg hvor! :D

En i klassen min sier jeg skal få kjøpe hans 3-4 år gamel 28" Widescreen for en tusenlapp, så det er nok ikke så usannsynlig at du kan få en litt eldre 32" WS for 1500 penger..

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hele poenget med inlegget til AzMan er vel at folk kvitter seg med billedrørsapperater (slik at man kan kjøpe billig, brukt), nå som bransjen presser flat-TV på gud og en hver man.

Det tok noen poster for at poenget skulle komme frem. Men det er jo bare å se på oppslagstavler i daglivare-butikker, hvor folk prøver å bli kvitt forskjellig rusk og rask. Dessuten, så er det dem som averterer det sikkert i det lokale området.