Tv på min 3DS? Det er mer sansynlig enn du tror.

Lodin

Der Waaaah
#1

Yaaay! I dag er dagen da Nintendo revolusjonerer måten vi bruker håndholdtene våre på. I esjappa er det dukka opp en app som heter Nintendo Video og den må alle laste ned. Når man så har konfigurert den og restarta Steam kan man bare klappe igjen 3DSen og så laster den ned diverse ting man kan titte på via magi. Magi og åpne WiFi-nettverk.
Foreløpig har de ikke så mye å by på, men vi får håpe det blir bedre etterhvert. Først ute er en video hvor en shabby magiker gjør et korttriks. Her brukes det såklart også magi, men fyren er relativt amatør så jeg gjennomskua flesteparten av triksa.
Sekundært får vi en episode av Oscar's Oasis. Dette var ganske teite saker, men greit animert. Øglen Oscar lever i en ørken hvor han jakter på fluer å spise og rømmer fra en slem rev, gribb og bandicoot som vil spise ham.
Hadde foretrukket Kirby-serien som er tilgjengelig på Wii, men den er ikke i 3D og det skal vel Nintendo prioritere først. Uansett kommer det nytt shizz etterhvert, også i 2D. Trailere og musikkvideoer er blitt nevnt. Videoene fra E3 skulle havna her, men siden de utsatte kanalen gjorde de ting annerledes.
Uansett vil jeg si at Nintendo vinner igjen! :p

E: Japan fikk også dette i dag. Såklart er deres versjon mye mer awesome. Men men, USA får ikke noe på en god stund så vi vinner uansett.