TV spill musem

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ooh, hadde jeg hatt en million å avse skulle jeg ikke vært sen om å by. Noen som vil sponse?

Den perfekte gaven til deg selv eller din spillegale sønn! (Om du har noen millioner for mye på kontoen din that is...)
<_<

Skal han få solgt noe, burde han nok ta jobben med å selge alt separat. Ingen som blar opp 100,000 dollar sånn uten videre tror jeg..

Tror ikke jeg ville turt å ha den vinen ståendes hjemme. Er redd for at den ville glidd ned på et nachspiel med lite drikke igjen :)

Opprinnelig skrevet av aulin@14.06.2004, 20.22
Tror ikke jeg ville turt å ha den vinen ståendes hjemme. Er redd for at den ville glidd ned på et nachspiel med lite drikke igjen :)
he he, så må du selge PS2 til han karen som drak den på e-bay for å dekke skadene

Opprinnelig skrevet av CubePro@14.06.2004, 20.21
Skal han få solgt noe, burde han nok ta jobben med å selge alt separat. Ingen som blar opp 100,000 dollar sånn uten videre tror jeg..
HVis jeg hadde hatt noen litt over en 15 mill skulle jeg ikke nølt med å kjøpt det neI!

500 INNLEGG! :D

sikker på det gunther? jeg mener; hva skal man med det? det er jo alt for mye stash. en ting je gogså lurer på er hvordan han har klart å samle sammen alt det der....

Kan jo hende at fyren driter penger. Mulighetene er mange.

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av ak74u@14.06.2004, 21.41
he he, så må du selge PS2 til han karen som drak den på e-bay for å dekke skadene
Haha, helsike jeg ledde noe sinnsykt der as :ler: :ler: