Uåpnet 3DS (Cosmo black) selges/byttes!

#1
Endte opp med to 3DS-konsoller, så nå skal jeg forsøke å kvitte meg med den ene. Selges til h.b.o. 2000,- pluss frakt.

Kan også tenke meg en byttehandel, og da er en iPad 2 mest aktuell. Ellers kan ett eller flere spill av nyere dato pluss mellomlegg være interessant.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#2
... Bud under 2300 er ikke aktuelt? Får man ikke kjøpt maskinen til 2000 da?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
Expert/Elkjøp/Lefdal solgte vaffal til 1998 eller noe.
 
#5
Expert hadde kun det tilbudet i åpningshelga. Elkjøp/Lefdal kjenner jeg ikke til, men de har den iallfall til 2500 på nettsidene sine.
 
#6
Gamestop driver fortsatt tilbudet 3DS + ett spill for 2399,- Regner man verdien på spillet til rundt 400, så er det mer eller mindre 20000,- for maskina åleine.
 
#8
Jeg bytter gjerne en iPad 2 mot den!!
 
#9
Hvilken versjon er det, er den kjøpt i Norge og er den i god stand (komplett)?
Jeg ser at du ikke har noen tilbakemeldinger i "Brukernes tilbakemeldinger"-tråden, og da blir jeg litt skeptisk. Det er selvfølgelig ikke personlig, men når det er snakk om en såpass dyr sak som 3DS, så må jeg forsikre meg om at byttehandelen er legitim.
 
#10
La meg sprekke bobla di og forklare at Patney prøvde å være morsom. Du får ikkje tak i iPad2 i Norge før godt uti neste mnd om du ikkje er villig til å betale minst det dobbelte av det du ønsker å selge 3ds'en din for. Patney var derfor morsom. Og du er enten naiv, lite informert eller trollat.

*kozepå*