H Hotsuma Medlem 2 Apr 2010 #1 2 Apr 2010 #1 Tenkte kr. 250 + frakt for hver av de. Kan også møtes i Oslo for å slippe frakt, hvis det ønskes.
Shinra85 Spillegals effort emo 2 Apr 2010 #3 2 Apr 2010 #3 Borderlands koster den prisen nytt på GameStop, så du må nok slenge ned prisen litt.. Brukt koster det 199 (sist jeg sjekka)
Borderlands koster den prisen nytt på GameStop, så du må nok slenge ned prisen litt.. Brukt koster det 199 (sist jeg sjekka)
H Hotsuma Medlem 3 Apr 2010 #4 3 Apr 2010 #4 Shinra85 skrev: Borderlands koster den prisen nytt på GameStop, så du må nok slenge ned prisen litt.. Brukt koster det 199 (sist jeg sjekka) Klikk for å utvide... Begge er uåpnet med emballasje inntakt. Altså, med andre ord, helt nytt. Jeg er litt mer interresert i å selge de.
Shinra85 skrev: Borderlands koster den prisen nytt på GameStop, så du må nok slenge ned prisen litt.. Brukt koster det 199 (sist jeg sjekka) Klikk for å utvide... Begge er uåpnet med emballasje inntakt. Altså, med andre ord, helt nytt. Jeg er litt mer interresert i å selge de.
H Hotsuma Medlem 4 Apr 2010 #8 4 Apr 2010 #8 Er vel da kun interessert i xbox360 spill i dette tilfelle, men ellers trenger jeg egentlig pengene
Meg_94 4 Apr 2010 #9 4 Apr 2010 #9 ok, jeg har disse spillene til xbox360 Prototype Soul Calibur 4 GTA Triloghy Pack (3'ern, Vice City, San Andreas) Starwars - The Force unleashed Oblivion (Game of the year) DeadSpace Indiana Jones/Kongfu panda
ok, jeg har disse spillene til xbox360 Prototype Soul Calibur 4 GTA Triloghy Pack (3'ern, Vice City, San Andreas) Starwars - The Force unleashed Oblivion (Game of the year) DeadSpace Indiana Jones/Kongfu panda