UbiSoft-spill? I MIN Steam?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jammen. Ser ut som om gutta endelig har tatt til vettet sånn at også folk i Europa kan kjøpe Beyond Good & Evil.

D

Deleted member 91

Gjest
Og til koselige europriser som bare er ca 100 ganger så mye som i USA. Whooop!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fem euro for Beyond Good & Evil er ikke akkurat sånt som gjør at du må buste sparegrisen.

Lodin

Der Waaaah
So I herd BG&E kjører som bajs på moderne maskiner? Skal uansett plukke det opp før eller siden.
Uansett er det opplagt at spilla plutselig dukka opp her i Europania nettop fordi Ubidubi plutselig kan ta seg en arm og et bein.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har ikke fått det til å kjøre på maskinen min på grunn av dual-core, men jeg innbiller meg at det er fiksa i Steam-versjonen. Nå innbiller jeg meg ganske mye rart da, så ikke bli arg hvis det viser seg å ikke stemme.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, måtte jo kjøpe Beyond Good & Evil igjen for å sjekke, og jeg kan rapportere at det kjører som gull selv om jeg har sånn ekkel prosessor med to kjerner. ^^

Eneste lille problemet var at det var grafikk-artifakter ut av ræva konstant hvis det skjedde noe særlig, meeeen det viser seg at hvis du går inn i oppstartsprogrammet (som dukker opp første gang du kjører spillet), velger Advanced Settings, velger Manual Compatibility Settings og fjerner haka ved HW Vertex Processing, så forsvinner snusket. ^^ Hvis du ikke har BG&E fra før av så er dette en god anledning. Siden spillet er noen år gammelt kan du nok smelle alt på maks også, hvis du har en relativt ny PC.

Skjønner ikke poenget med å selge nedlast-bare spill. Folk laster dem jo bare ned gratis fra noen torrent sider uansett og cracker dem etterpå... Men siden Beyond Good & Evil er et skikkelig plattform spill fra selveste skaperen av Rayman serien, er det vel verdt de 5 euro'ene...

Det kan ha noe med at om man liker et spill så kan det være lurt å kjøpe det. Litt vanskelig for utviklere å lage nye å freshe spill når de ikke har noen penger.

Det kan ha noe med at om man liker et spill så kan det være lurt å kjøpe det. Litt vanskelig for utviklere å lage nye å freshe spill når de ikke har noen penger.
Jo, men som regel så kjøper jo personer som elsker spillet det fra auksjons sider som Ebay, fordi de vil ha den 'fysiske' utgaven...

oma

Village Drunk
Tror det han mente var at om ikke utviklerene tjener penger paa de kule og freshe spillene, saa faar de ikke nok penger til aa lage flere kule og freshe spill.

Novastrum

Feminist-elitist
Jo, men som regel så kjøper jo personer som elsker spillet det fra auksjons sider som Ebay, fordi de vil ha den 'fysiske' utgaven...
Rimerlig mange som har kommet forbi den måten å tenke på. Fysiske utgaver er ikke verdt en dritt med mindre man får noe ekstra på kjøpet. Dessuten er det forurensende å trykke opp så mye plast.

Har kjøpt ca. 40-50 spill på Steam, og slik distribusjon vil sannsynligvis bli den vanligste måten å kjøpe spill på om noen år.

PS: Jeg har over 200 spill på fysiske medier, hvis det skulle øke kreden min på noen måte.

Rimerlig mange som har kommet forbi den måten å tenke på. Fysiske utgaver er ikke verdt en dritt med mindre man får noe ekstra på kjøpet. Dessuten er det forurensende å trykke opp så mye plast.

Har kjøpt ca. 40-50 spill på Steam, og slik distribusjon vil sannsynligvis bli den vanligste måten å kjøpe spill på om noen år.

PS: Jeg har over 200 spill på fysiske medier, hvis det skulle øke kreden min på noen måte.
Jeg vet det, jeg vet det... Nedlastsbare spill er jo den beste måten å spare miljøet på. Det eneste problemet da, er at Hard disken min ikke er stor nok for 100 spill, hvis jeg hadde begynnt å laste ned istedenfor å kjøpe...

Forresten, har de 'The Simpsons: Hit and Run' på Steam?

200!? Wow, skjønner godt hvorfor du begynnte å laste ned...

D

Deleted member 91

Gjest
Ikke mange som vet dette, men det er faktisk mulig å kjøpe flere og større harddisker. Liten hemmelighet, det der.

Ellers er det kule med Steam at du ikke trenger å ha alt installert på maskinen din, alt ligger registrert på online-brukeren din så du kan laste ned og spille spilla dine på en hvilken som helst maskin. Jepp jepp.

Aye. Er det som er det beste. Kjøper man en ny PC er det en lett jobb å installere alle spillene fra Steam, istedet for å legge over hundre discer.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg vet ikke hvordan det er med deg Joachim, men jeg har iallefall ikke 100 spill installert fordi jeg faktisk ikke spiller hundre spill ad gangen, selv om jeg eier flere enn det.

Samme her. Hvis ikke tjenesten du kjøper fra tillater deg å laste ned skiten så mange ganger du vil, så er den ikke verdt å bruke, spør du meg.

Jeg er også blant dem som ser verdien i å spare hylleplass. Er egentlig ikke SÅ grenseløst hardt interessert i boksutgaver, i hvert fall ikke nå som boks = DVD-omslag og mange av dem føles billige.

Det KAN ha noe å gjøre med at jeg har en 6-700 spill å ha plass til allerede, noe som har tæret en del på hyllearealet.

Så ja, det er nok et større poeng for oss gæmliser enn for dem som fortsatt kan telle spillene sine på hender og tær.