ubrukelig emne

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Du har vel ikke lyst til å selge noen av spillene separat, har du vel?
 
#3
Egentlig ikke. Men hvis man har noe å bytte med, skal jeg vurdere det.
 
#4
Hvorfor selge denne geniale maskin!?? Skaff deg downgrader 2.0 -> 1.5! Og kos deg masse med Snes, Doom osv osv osv... :kos:
 
#9
Det er Xbox, Nintendo DS og PS3 også, men det stoppet/stopper meg ikke fra å kjøpe en.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
GP2X ser så fet ut, håper bare firstparty-støtten blir en ørliten smule bedre enn til GP32 (finnes det så mange som tjue spill til den?). Homebrew er vel og bra, men det er gjevt å ha noe eget å spille også.
 
#11
Men homebrew støtten blir nok aldri så bra som til den for PSP, da sistnevnte har mye større omfang. Dermed blir PSP "den store homebrew maskinene", og vips, GP2X klarer ikke (i likhet med forgjeren GP32) å finne seg en egen hylle i verden og blir en relativt ubrukelig maskin. Men det er nå bare min spådom, ikke ta det for gitt.
 
#12
Din spådom har allerede feilet, i og med at GP32 var en stor suksess, og at de faktisk valgte å lage en oppfølger beviser dette. Maskinen er faktisk laget nettopp for homebrew.
 
#13
Din spådom har allerede feilet, i og med at GP32 var en stor suksess, og at de faktisk valgte å lage en oppfølger beviser dette. Maskinen er faktisk laget nettopp for homebrew.
[/b]
Bevis? (Vil gjerne ha en URL til side som har HomeBrew og en side med info om konsollen.)
Rart jeg ikke har hørt om denne... :svette:
 
#14
<div class='quotemain'>
Din spådom har allerede feilet, i og med at GP32 var en stor suksess, og at de faktisk valgte å lage en oppfølger beviser dette. Maskinen er faktisk laget nettopp for homebrew.
[/b]
Bevis? (Vil gjerne ha en URL til side som har HomeBrew og en side med info om konsollen.)
Rart jeg ikke har hørt om denne... :svette:
[/b][/quote]

Du kan jo begynne på denne siden: http://www.gp32x.com/

For mer info besøk denne: http://newbie.gp32x.de/
 
#15
QXL fyren sendte aldri noen penger, og pakken er tilgjengelig for kjøp igjen. Bare å komme med bud.
 
#18
Gir deg 1400 for den uten de 2 spillene.
Så kan jo F. eks Nicholas kjøpe de hvis han var interessert.
[/b]
not a chance ;)

fra nå av er ikke maskinen til salgs. omstendigheter har fått meg til å forandre mening.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.