Uke 4

En tråd i 'Neptune's Pride II' startet av Tomas, 07.05.2013.

1. Tomas

Tomas Frå Oslo ellår någe.

Jeg begynner å lure på hva intensjonen til Fetthest er her. Han kommer ingen vei med å hamre på stjernene mine, og forskjellen mellom styrkene våre blir bare større mens vi holder på slik. Han drar både meg og ham selv ned, men mest ham selv.

Enten punsker han på noe selv eller så myker han meg opp for at Kak skal kunne ta meg. Aner ikke.

2. Tomas

:ras:

Jævlig greit å ha kompiser som jobber sammen IKKESANT DEMAKE HÆ

Jante ga dette en brofist.
  3. Tomas

Hrm, ikke så fælt mye å gjøre her sånn rent militært. De har 3 ganger så mye skip som meg selv om jeg har produsert mest i løpet av spillet (RART DET DEMAKE/FETTHEST) og bedre våpen.

Tviler på at det nytter å appelere til dem. Mitt eneste håp nå er at Alyosha går ut mot Kak mens han er opptatt med å skru meg i pompen.

Jante ga dette en brofist.
  4. Tomas

Hvis (når) Kak og Fett tar meg nå har de 80-90 stjerner hver av de 119 som trengs for å vinne - det er hvis de deler stjernene mine nøyaktig 50/50.

Alyosha sitter ennå bare og ser på. Litt initiativ, mann!

5. Tomas

Yetipants, demake, sheriffen og 2 andre ga dette en brofist.
  6. Tomas

Aslak er smuggdog over at Fetthest eller Kak kommer til å vinne. Jeg har ingen annen forklaring enn at han villig gir seieren til dem. For no tøfflings!

Thinaran ga dette en brofist.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.