[Multi] Ukens(agosen) Poll i uke sju(tten): Konsollvalg!

Om du KUN fekk spele på EIN konsoll fremover; Kva velger du?

  • Wii U

    Stemmer: 0 0,0%
  • Eldre bærbar gen. (GB/GBA/GG/LYNX etc etc)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Eldre konsollgenerasjon (SNES/Genesis/NES/PSOne/N64 etc)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    41

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#21
Gitt at noen gir meg en skikkelig gamingrigg, PC. Om ikke fåre bli 360-en, får ikke spilt så himla mye på laptopen min.
 
#22
Går for PS3. Får nok lyst til å spille Heavy Rain og Downpour i løpet av de to årene. I tillegg er jeg for spent på Last of Us, Deadly Premonition og det neste spillet til HR-utvikleren. Så godt som alle favorittspillene mine er tilgjengelig på den i tillegg.
OG MEST AV ALT FAENS LAST GUARDIAN SOM MÅ KOMME I LØPET AV DEN TIDEN :argh:
 

Jante

privileged CIS shitlord
#23
Mesterrasen fordi den aldri blir utdatert sett at du slenger inn noen nye deler hvert fjerde år eller noe. Og ja, emulatorer.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#25
PC er egentlig det opplagte valget her, men siden jeg ikke erkjenner det som noen spillkonsoll, valgte jeg PS3. Grunnen er at den kan spille både PS1 og PS2-spill og det dekker to av de beste konsollene og mange av de beste spillene som er laget. Blant annet FFVII.
 
#27
Når det er sagt - er det tillatt med en emuleringstråd? Har lyst til å teste PS1/2-emulering, det kan være en fin tråd å snakke om sånt.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#28
Emulering er juks. Dette hadde vært en mer interessant problemstilling uten PC som alternativ.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Ja tar tilbake posten min, PS3 med bakoverkompatibilitet er den Mest Komplette Spillemaskinen.

Etter MacBook Pro, selvfølgelig.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#32
Har en følelse på at pollen gikk fra "maskin du personlig har" til "hva eier" for flere her