Uncharted 3 beta

Scary Paladin

Ukjent herremann
#1
Ja betaen er ute på PSN for Infamous 2 eiere og +brukere, og med tanke på at de fleste bør være det nå tenkte jeg at det burde være relativt greit å få samlet en gjeng. Hvis det er interesse for dette lager jeg en lobby rundt syvtiden. Alt vil selvfølgelig bli streamet.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
PSN godtok ikke koden jeg fikk med i inFamous2, men jeg har jo en + til gode blant Sonys unnskyldningsgaver. Joiner deg på den, men det spørs hvor lenge jeg kan holde på siden jeg antageligvis får besøk i kveld.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#3
Betaen ble tilgjengelig i går så hvis du løste inn koden før den tid ville du ikke få laset den ned.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Hmm, det endrer jo ting. Og besøket mitt utgikk så det bli DOUBLE STREAMING ALL THE WAY!

EDIT: Nei, det blir det ikke. Jeg har ikke fått komponentkablene til PS3-en enda. :(
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#5
Lastet ned i stad, tester nå.

EDIT: Bare kødda, det er visst no herk med den oppdateringa den vil vi skal ta. Først restartet PS3-en seg da jeg startet den, og på andre forsøk gikk jeg en feilmelding.

Venter til i kveld, kanskje ND har fått orden i sakene sine da.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Minn meg på det ikveld så knekker jeg inn inFamous-koden så blir det action. Om jeg har plass på harddisken til nedlasting etter en milliard system updates.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#7
Ta det så tidlig du kan, det er drittmye å laste ned.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Je Glømte Karte' Mitt Heme, Gett 2 var jo artig i MP så jeg blir nok med på dette også.