Har vel en halveis til alle spillene i serien:
FFI: Gjort absolutt alt, alle items, slåss mot alle monsters og alle på topp lvl..
FFII: Denne er vel heller elendig, men har fått med meg ganske mye. Men kan vel egentlig ikke kalles en universalfil..
FFIII: Dette har jeg spilt på ROM, men finner ikke saven igjen. Men vet jeg hadde gjort det meste som gikk an. :svette:
FFIV: Dette er jo som kjent et utrolig kort spill (antageligvis det korteste). Der har jeg gjort alt av tenkelige ting og knask.
FFV: Dette er enda et prosjekt i arbeid. Har gjort alt utenom å få master job grad på alle jobbene på alle folka (for en lang og unødvendig setning). Dette tok jeg en pause i (som fortsatt pågår) pga jeg ble rett og slett drittlei..
FFVI: Min Nest-beste universalfil. Denne er delt opp i 2 filer (ja du må dette for å gjøre alt i dette spillet). En av filene har jeg det beste våpenet (Illuma) og da må du som kjent velge våpenet Ragnarok istedet for Esperet Ragnarok av mannen i Narshe. På den andre valgte jeg esperet, som som sagt har evnen til å gjøre fiender om til items, og der er et par items som KUN går an å få tak i på denne måten. Husker ikke eksakt hvilke.
FFVII: Ikke fornøyd, men følger Guiden til GarlandG, så dette skal nok gå bra.
FFVIII: Ræva, suger drittuniversalfil. Føler det er mye jeg har gått glipp av innen sidequests. Har alle folk på lvl 100, og alle kort, ellers føler jeg at jeg har gått glipp av for mye.
FFIX: Les signaturen.

Ble nettopp ferdig med mitt fjerde forsøk på ufg i dette spillet, og er rimelig fornøyd. Har alle kort, alt av sidequests unnagjort (til og med tatt 1000 hopp og fått "king of skipping" eller hva faen det heter), og alle utenom Eiko på lvl 99 (noe som kan fikses relativt fort).
FFX: Min beste universalfil i noe Final Fantasy. 600T ++ spillt, ALT gjort. Omgjort hele spheregriden til bare "beste" punkter, og alle har selfølgelig gjennomgått denne (noe som førte til 255 på alle stat og en über HP og MP) max stat på alle aeons (noe som tok tid og ikke anbefales for folk uten tålmodighet) osv osv..
Final Fantasy Tactics Advance: Har vel gjennomført alle missions som går. er det så mye annet å gjøre her?
Final Fantasy MQ: ja, ikke spør...
Final Fantasy Tactics: Haha ja, et hull i systemet. har bare gjennomført dette en gang, og kan vel neppe kvalifiseres som ufg.
Final fantasy legends 1 - 3: Se FFT..
Final Fantasy X-2: 96% story (uten noen guider) så jeg nærmer meg..
:flau:
Og det var det...