Universal filer

Opprinnelig skrevet av solitz@28.06.2004, 14.58
FFIX: Les signaturen. :p Ble nettopp ferdig med mitt fjerde forsøk på ufg i dette spillet, og er rimelig fornøyd. Har alle kort, alt av sidequests unnagjort (til og med tatt 1000 hopp og fått "king of skipping" eller hva faen det heter), og alle utenom Eiko på lvl 99 (noe som kan fikses relativt fort).
67378​
Har du 1700 poeng på Tetra Master, siden du skal ha klart alle sidequests?
Har du vært rundt på alle strendene i spillet?
Jeg regner med at du ikke levlet opp Marcus til level 99? Ellers er du en syk, syk person.
Tar Thievery og Dragon's Crest 9999 skade?

:p Pirk, pirk. :p

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hva med Blank på level 99? Må jo levle til 99 i Evil Forest, før du går og denger den saken som fanger Garnet og senere Vivi. Da er du syk.

Er en fyr på Gamefaqs som driver og levler til 99 i den første reaktoren i FFVII nå. Han har kommet til level 85 og er cirka 2/3 ferdig. Tror han har brukt 303 timer til nå. Syke greier. Jeg har bare level 41 der.

Angående universalfiler, fortsatte jeg på FFVII her om dagen. Det betyr at det snart blir mer guideskriving. Først må jeg få alle på level 99, før jeg gjør meg ferdig med disc 1, men det skal ikke ta så lang tid. Toppen 5 timer. Mer info senere.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Men du kan slått mot de plantene så mange ganger du vil, tror jeg,

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jepp.

Men du må ikke bruke sånne avatarer. Så trøtt som jeg er nå, skvatt jeg da jeg fikk den røde fælingen slengt opp i trynet mitt. Bleh.....

En Universal fil er en/flere saver Hvor du har gjort Absolutt alt på spillet.
Topp level, alle items, alle mini quests gjort osv. Du skjønner sikkert. ^_^

Og penance, er den ultimate Aeonen du kan få på FFX, du må slå han for å få'n.
Og han er ikke den letteste bossen på spillet. ;)

Opprinnelig skrevet av Seadog@11.07.2004, 23.18
En Universal fil er en/flere saver Hvor du har gjort Absolutt alt på spillet.
Topp level, alle items, alle mini quests gjort osv. Du skjønner sikkert. ^_^

Og penance, er den ultimate Aeonen du kan få på FFX, du må slå han for å få'n.
Og han er ikke den letteste bossen på spillet.  ;)
73479​
Helt seriøst? Hvor finner man denne Penance?

Du FÅR ikke Penance..

Alt som skjer når du dreper han er at du får en hau med AP og et par bra items..ellers forsvinner han bare..

Han står øverst på listen over steder du kan lande på.. han er egentlig PÅ/VED selve Airplane over Calm Lands etter hva jeg vet.

Du finner han etter du har drept alle Dark Aeons.

Når det gjelder vanskelighetsgrad så er han den KLART vanskeligste.. 12 millioner HP og 255 i nesten alt.. pluss et angrep som dreper alle karakterene dine uansett hvor mye de har av hva (etter du har tatt halvparten av livet tror jeg det var).

Jeg måtte angripe han med styrke på godt over 60 mill HP før han døde (han har armer som beskytter kroppen også)

Han tok meg godt over en time å drepe... ble skuffet over hva jeg fikk.

Opprinnelig skrevet av GarlandG@11.07.2004, 20.57
Jepp.

Men du må ikke bruke sånne avatarer. Så trøtt som jeg er nå, skvatt jeg da jeg fikk den røde fælingen slengt opp i trynet mitt. Bleh.....
73410​
Fornøyd nå? :)

Bah, jeg har ennå igjen å ta Penance ...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg sier bare:
190: Weapon Rule
There's always a hidden creature who is much harder to defeat than even the ultimate bad guy's final, world-annihilating form. It's lucky for all concerned that this hidden creature prefers to stay hidden rather than trying to take over the world himself, because he'd probably win. As a corollary, whatever reward you get for killing the hidden creature is basically worthless because by the time you're powerful enough to defeat him, you don't need it any more.

Noen som kjenner seg igjen?

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg har også igjen å ta Penance. Er egentlig ganske greit.

Prøver å mekke en 100% fil på FFX nå, men har akkurat begynt å innse hvor sjukt mye jeg må gjøre.. :(

Edit: Tittet forresten på guiden din, ABlaster, og den var mektig imponerende!!! :D