Unlockutstyr for Sony Ericsson

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg selger mitt Sony Ericsson unlockutstyr, da jeg ikke lenger har bruk for det..

Med dette utstyret slipper du å kjøpe såkalte Credits for hver operasjon på din telefon, her unlocker du så mange ganger du vil..
støtter gamle sony ericsson telefoner og opp til w810i

Med i utstyrspakka:

1 stk usb-smart dongle.
1 stk 2i1 kabel.
1 stk cd med program.



Selges for 500 kr..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#2
For hver operasjon? Hvis du skal skru på mobilen? :hæ:
 
#3
Nå skjønte jeg deg ikke helt.. Du kan låse opp så mange telefoner du vil, det er ingen begrensninger der... Du betaler en gang(til meg når du kjøper utstyret) og etter det er det bare å unlocke i lange baner.. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Ja, det står jo i det første innlegget ditt. Men hvorfor skal noen ha behov for å unlocke telefoner så ofte at de trenger et unlockingsett til 500 kroner?
 
#5
Kanskje fordi man kan unlocke telefoner for andre for en liten sum per telefon kanskje??? Ganske logisk det da, man tjener fort inn de 500 kronene hvis man har noen i vennekretsen som trenger å få låst opp telefonen sin..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Ikke for å være kjip eller noe, men er det så mange som har så gamle SE-telefoner altså? Den telefonen som du skriver er den nyeste som kan låses opp av dette utstyret er ett år gammel.
 
#7
Hvis jeg ikke tar helt feil, så finnes det diverse sider på nettet som utfører akkurat den samme tjenesten helt gratis.
Var hvertfall slik jeg fikk unlocket den gamle Nokia-telefonen jeg kjøpte av Haakon, for et par måneder siden.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Da er vi enige. Ingen grunn til å kjøpe unlockingsett. Move along, people.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.