Unlockutstyr for Sony Ericsson

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
FØRST AV ALT:

Hva F**n er problemet til dere mods på forumet her??
Jeg sier ifra hvis noe er solgt og emne kan stenges, skjønner ikke hva dere moderatorer her inn tror dere er, men dere må ha problemer.. Først går dere inn for å skal finne noe dritt ang det jeg selger, deretter stenger dere tråden min UTEN at jeg kan få lagt inn noe svar på det.....

Prøv å unngå å ødelegge andres handler eller å si ting som ikke har relevans for å holde emnet pent og ryddig

Hvis det er noen her som vil kjøpe det unlock settet som IKKE går lenger enn til w810i så la de nå få gjøre det, programmet er faktisk gratis, og det oppdateres stadig for nyere modeller.. det er USBdongle og kabel som koster penger..Ser ikke grunn til at emnet mitt stenges av mod for at det lissom ikke skal være nødvendig..
Er vel kanskje snakk om at moderatorene her inn har så dårlig selvtillit ute blandt folk at de må vise sin makt bak pc skjermen... Dere har hakket på hvert jævla emne jeg har starta her på kjøp og salg.. og nå holder det vel..



Men over til det tråden gjelder:

Jeg selger mitt Sony Ericsson unlockutstyr, da jeg ikke lenger har bruk for det..

Med dette utstyret slipper du å kjøpe såkalte Credits for hver operasjon på din telefon, her unlocker du så mange ganger du vil..
støtter gamle sony ericsson telefoner og opp til w810i

Med i utstyrspakka:

1 stk usb-smart dongle.
1 stk 2i1 kabel.
1 stk cd med program.



Selges for 500 kr..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Sist jeg sjekket sto ikke "brukerne har rett til å overstyre moderatorenes avgjørelser og bitche offentlig om selvsamme avgjørelser, samt bestemme hva som er lov og ikke lov på forumet" i forumreglene. Ta et hint, kølla.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
SITAT(myztical @ 31.03.07, 13.22) 59058
FØRST AV ALT:

Hva F**n er problemet til dere mods på forumet her??
Jeg sier ifra hvis noe er solgt og emne kan stenges, skjønner ikke hva dere moderatorer her inn tror dere er, men dere må ha problemer.. [/b]
VI... ER... SPARTA!!!

Eller nei. Men om vi ikke liker det du driver med så kan vi faktisk hive deg ut hvis vi føler for det. Hvorfor? Fordi dette er et privat forum. :rulleøyne:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Og hvis du fortsatt lurer på hvorfor, kan jeg avsløre at det er fordi du prøver å selge dyrt noe ingen egentlig har bruk for. Hvis opplåsning av mobiltelefoner var noe man kunne tjene gode penger på, hadde du vel beholdt settet selv. Prøv på QXL, der er det nok av godtroende fjols. Her skal det først og fremst foregå kjøp, salg og bytte av spill og liknende ting som f.eks. CD-er og DVD-er, så hackeutstyr til mobiltelefoner ligger nok et stykke unna det som har noe her å gjøre. Og som nevnt av kollegaene mine her nytter det ikke å starte et nytt emne hvis det forrige ble stengt. Det er en grunn til at emner stenges, vi tar ikke avgjørelser helt i blinde her på bruket.
 
#5
La nå emnet hans stå åpent da, så får han i det minste en sjangs til å prøve å motbevise det? Ikke at jeg tror han får solgt greiene her heller, men... :rulleøyne:
 
#6
Først: Tusen takk for åpning av emnet igjen..

Andre: Dere synes kanskje det er dyrt, men med takne på at du kan ta 150-200 kr per opplåsning du foretar, synes jeg ikke den prisen er gæærn.. Jeg kjøpte selv dete for 700 kroner for ca en mnd siden..

tredje: Helt enig at jeg sikkert ikke får solgt det her, men desto flere steder det ligger ute, jo større sjans har man for å få solgt noe, sant?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Det var ikke meningen å åpne emnet igjen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.