Unnskyld

#21
Opprinnelig skrevet av SortUlv@29.03.2004, 16.57
Siden det allerede er avsporet nok, hvorfor kan ikke "RPG" og "Fighting" komme tilbake? Spill-seksjonen er jo mer rotete enn rommet mitt, nå. Det blir ikke mer ryddig av å ha minst mulig underseksjoner, det blir uryddig, og det til de grader.
sant...
trur det er litt rotete, plus en del emne som er forsvunnet
 

Halky

Veteran bruker ;)
#22
Hvorfor i det hele tatt bytte ut noe som fungerte supert?? Syns det "Gammle" SG fungerte bedre en det nye gjør forløpig.
 
#23
Fighting og RPG-forumet ble tatt vekk fordi ILiuz ville det.
Resten av inndelingen ble som den ble, sjefen bestemmer.(ILiuz)
 
#24
Vel, da må vi overtale ILiuz til å ta det tilbake! :p
Det blir så rotete uten..
 
#29
IKKE! for all del! IKKE(merk mine ord) IKKE! start dette igjen..la sjefen være sjef..jjeg har lært, lær av meg...*tusle av gårde for å spille duke nukem-project manhattan* :blink:
 
#33
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@29.03.2004, 17.45
Hvorfor i det hele tatt bytte ut noe som fungerte supert?? Syns det "Gammle" SG fungerte bedre en det nye gjør forløpig.
Hold kjeft, og slutt med det maset ditt!
 
#34
Opprinnelig skrevet av Eulogy+30.03.2004, 04.39-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@29.03.2004, 17.45
Hvorfor i det hele tatt bytte ut noe som fungerte supert?? Syns det "Gammle" SG fungerte bedre en det nye gjør forløpig.
Hold kjeft, og slutt med det maset ditt! [/b]
Jeg er faktisk enig, gamle SG var best. For ca. 1 år siden.

Nå har alle blitt sånn at de skal prøve å tøffe seg å være morsomme hele tiden, helt idiotisk humor..

Med skriveleifer og "vatt det føkk" skriving har SG blitt helt ødelagt... <_<
 
#36
Sisamez heier på ILiuz!

Alt dette maset gjør det vanskeligere å komme gjennom til administratorene. Det tør i hvert fall jeg vedde på er tilfellet. Eller hur?
 
#38
Opprinnelig skrevet av ILiuz@30.03.2004, 11.22
Hvis SG er helt ødelagt, hvorfor er du her fortsatt da? :1eye:
Fordi forumet lever på navnet, og medlemmene? (og så blir det vel morro å se åssen dere utvikler forumet videre).
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#39
Pussig, jeg har liksom den følelsen av at vi medlemmene ikke har så mye vi skulle ha sagt...