Unreal tournament 2003 VS Unreal tournament 2004

Hva er egentlig forskjellen på Unreal tournament 2003 og Unreal tournament 2004

Flere baner og mindre bugs (bedre grafikk) + assault mode og onslaugt mode.

Hvis du har tenkt å kjøpe et av spillene vil jeg anbefale deg og kjøpe 2004. Det finnes også en mod som heter Red Orchestra som er utrolig bra. Laget et emne om det i Pc- seksjonen, sjekk det ut da vel :)

Lodin

Der Waaaah
UT2004 har omtrent alt inneholdet fra 2003 samt hauger av nye kart og moduser samt annet snacks. Grafikken er også litt penere. Hvis du vurderer en av dem er helt klart 04 den å gå for.

så begge to for 199 på lefdal så jeg går nok for 2004, har hørt meget mye bra om Red Orcestra så den må skjekkes ut

Gameplaymessig er det store forskjeller. UT2003 er litt mer ekstremt, med bevegelser som boostdodge, mes UT2004 er en slags kombinasjon av UT og UT2003.
Jeg ville definitivt gått for 2004, miljøet i 2003 er rimelig dødt. UT2004 har som nevnt flere modi, baner osv. Selvom jeg foretrekker god gammeldags TDM/DM

Lodin

Der Waaaah
Finnes vel mutators som gjør spillet mer likt klassisk 03 vel?
Men sikkert ikke så mange som spiller med dem da.
Uansett er det eneste negative jeg kan tenke meg med 04 at bare grunninstalasjonen tar opp 6 gig. Ikke akkurat et lite spill.

Halky

Veteran bruker ;)
Hvis du ska ha en av dem, så gå klart for UT04, for så og skaffe deg moden RO (Red Orchestra) ;) Som vist ska være en kjempe bra mod til UT04.

Dukie

nice girl
Synes dere at UT03/04 var bedre enn UT? De nye UT drepte lysta mi, så jeg spiller/spilte UT.