Unreal Tournament 2004

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
UT2004: Editor's Choice Edition - New Official Content + Top User Mods   

Atari and Epic Games have announced Unreal Tournament 2004: Editor's Choice Edition. The expanded version of UT2004 is slated for a fall release. Specs include new Onslaught maps and vehicles as well as additional characters and a selection of user-made modifications. UT2004: Editor's Choice will also include all of the content from Unreal Tournament 2004.

New Onslaught maps: New maps will include never-before-seen areas as well as previously released maps created for Windows XP.

New Onslaught vehicles: Three new vehicles are being added. The Cicada is a two-seat air vehicle. The Paladin is a tank that includes a player-oriented directional shield. And the Self Propelled Mobile Artillery is a long-range artillery vehicle with a deployable hovering spotter camera.

New characters: Six new characters will join the lineup. Look for two MetalGuard mercenaries and a pair of Mecha Skaarj as well as two Necris characters.

The Best Community-Made Game Modifications: Unreal Tournament 2004 boasts one of the most robust player communities in all of video games, and, with the tools included game, this community is able to alter gameplay and in some cases, completely change the way Unreal Tournament 2004 is played. Epic Games' "Make Something Unreal" Contest has been challenging this community to bring their mods to a professional level and the community has answered the call. Epic has selected the best of the best, and those AAA community-made games will be included in Unreal Tournament 2004 - Editor's Choice Edition. With several new and unique ways to play Unreal Tournament 2004 fans of the series both new and old are in for a huge variety of gameplay experiences.

Mark Rein also laid our fears to rest with this:

All of the new content in the upcoming version of their multiplayer shooter will be released on the net for free for owners of the first version of UT 2004.
Kilde: BeyoundUnreal

M-M-M-Monster kill! Dette skal jeg fanden daske meg ha.:sikle:
Kommentarer?

Edit: boxshot!

Novastrum

Feminist-elitist
H-H-H-Holy Shit Kill!
Og alt dette, GRATIS! Jeg elsker UT2004 allerede, og nå blir det bedre!? Gleder meg som et svin til å prøve de nye kjøretøyene!

AGhhh.. Er det noen som har info om 2005, forresten? Er det klart at de skal lage en 05-edition, eller venter de til 2006?
Ikke at det bryr meg veldig. 2004 er perfekt som det er. Eneste som mangler nå, er internet-ranking. Tror jeg spiller litt nå jeg, for å feire. :D

Erketor

Opprinnelig skrevet av Novastrum@18.09.2004, 21.10
H-H-H-Holy Shit Kill!
Og alt dette, GRATIS! Jeg elsker UT2004 allerede, og nå blir det bedre!? Gleder meg som et svin til å prøve de nye kjøretøyene!

AGhhh.. Er det noen som har info om 2005, forresten? Er det klart at de skal lage en 05-edition, eller venter de til 2006?
Ikke at det bryr meg veldig. 2004 er perfekt som det er. Eneste som mangler nå, er internet-ranking. Tror jeg spiller litt nå jeg, for å feire. :D
104417​
Jeg har lyst til å kjøpe det separat, bare pga. den tøffe esken. Men Novastrum, rankingliste finnes da allerede? Det er jo gamestats i spillet som man kan oppdatere på nettet(ikke ta dette for god fisk, jeg har aldri gjort det).

Novastrum

Feminist-elitist
*snufs* nei, det fungerer ikke. :(
Noen servere har separate rankinglister, utenfor ut2004-main serveren, men det blir ikke det samme, da man må spille på én server lenge for å se resultater. Dessuten er det rimelig få av disse som har god nok ping for oss her i Norge. Jeg spilte engod del på "DM?Confused" men der var det 150+ ping, så jeg måtte gi opp.

Lurer på om jeg må kjøpe den jeg også. Esken er status :D

Oi, kanskje UT2004 har noe for seg likevel? Har vært litt skeptisk, da det ligner UT2003 på en prikk, og at tiden mellom de to utgivelsene var ganske liten.

Erketor

Opprinnelig skrevet av Novastrum
*snufs* nei, det fungerer ikke. :(
Noen servere har separate rankinglister, utenfor ut2004-main serveren, men det blir ikke det samme, da man må spille på én server lenge for å se resultater. Dessuten er det rimelig få av disse som har god nok ping for oss her i Norge. Jeg spilte engod del på "DM?Confused" men der var det 150+ ping, så jeg måtte gi opp.

Lurer på om jeg må kjøpe den jeg også. Esken er status :D
Kjipt det med lista da. Som du sier, så hadde en offisiell rankingliste rocket hardt, og jeg tror faktisk at Atari kan få det til hvis de vil.
Når det gjelder eskekjøp, så håper jeg det kommer en DVD-versjon av denne og, bare at den blir tilgjengelig i butikker flest.

Opprinnelig skrevet av Madsy
Oi, kanskje UT2004 har noe for seg likevel? Har vært litt skeptisk, da det ligner UT2003 på en prikk, og at tiden mellom de to utgivelsene var ganske liten.
Vel, det er egentlig samme greia, bare mer. 2004 bruker jo samme grafikk- og spillmotor, men det er litt mer "tilbake til røttene" enn det 2003 var. Dessuten har det Onslaught-moden, som nesten er et eget spill i seg selv. UT2004 er et godt kjøp hvis du liker raske, velpolerte og dynamiske actionspill. Hvis du atpåtil venter til Editor's Choice-versjonen kommer, er du sikret et virkelig godt kjøp.

Novastrum

Feminist-elitist
Mandark! Du hadde rett! Tracking er oppe igjen. Etter flere måneder med nedetid. Oh Joy! :)

Dette er noe jeg absolutt må skaffe meg, men på grunn av økonomien min fortiden(sparer til HL2 Collectors Edition) så må jeg nok ta den nedlastbare versjonen.
Men jeg gleder meg fortsatt, dette skal spilles til døde :)

Gratis er et ord jeg liker å høre. Glad jeg kjøpte UT2004 i går :)

Lodin

Der Waaaah
All of the new content in the upcoming version of their multiplayer shooter will be released on the net for free for owners of the first version of UT 2004.
Dette kan vi takke Cliffy B for. Ikke bare er han et skikkelig mannebein, men også lojal mot fansen (Jeg skal gifte meg med ham senere i år).

C

Crizpy

Gjest
Men UT04 er jo opprinnelig gratis!

Nei, vent nå litt..... :pirat:

Redigert: *løpe til butikken*

Redigert II: Søndag...stengt.

Laster ned nå, jeg også. Kan nesten ikke vente :)
Thumbs up til deg, Novastrum.

Edit: Nå er den ferdig :)

Laster ned pakken og patchen akkuratt nå(150-200kb/s :tommelopp: ), gleder meg!
Det skal bli en del spilling idag ja, tenker meg det blir morsomt med de nye kjøretøyene.

Spiller Unreal selv. Unreal tournament (Det første :( )til PC og Unreal Championship til Xbox, har lyst på 2004 men PC'en takler det ikke! Dårlig pc :(

Lodin

Der Waaaah
Må vel instalere detta igjen, men det er dårlig med plass på C: disken. Faen at det skal ta nesten 6 gig!

tror nok det blir en del ut2k4 på suntime gathering nå ja =P

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fy steike. Epic er gutta som ordner opp. Ikke bare fjerner de den ekle, stygge, pedofile kopibeskyttelsen fra spillene sine, de gir oss flere megatonn med gratis stæsj også. :D
Hvor mange gratis expansions kom det egentlig til det originale UT? Tror jeg var oppe i fem eller noe sånt.